צורי עטר

מצליחים לעקוב? אודי כבודי עוזב את מחנה יהודה, צורי עטר חזר

אחרי ארבעה ימים בלבד בתפקיד ותבוסה 4:0 לקרית גת, פוטר שחקן העבר ובמקומו חזר המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שיאמן את הקבוצה יחד עם טל לוי

פורסם בתאריך: 19.3.18 10:22

קצת קשה לעקוב העונה אחר חילופי המאמנים התכופים בהפועל מחנה יהודה. כזכור, בשבוע שעבר התפטר צורי עטר מתפקידו ובמקומו מונה אודי כבודי, אלא שבמחנה מודל 2017/18, המסובכת בתחתית ליגה א' דרום, לא מדובר בסוף פסוק. יום לאחר התבוסה 4:0 לעירוני קרית גת – הפסד מספר 12 העונה למחנה –  במה שהייתה גם הופעת הבכורה של כבודי על הקווים, הגיעו לביתו של עטר האנשים החזקים במועדון, היו"ר ירון גרייה ושלומי דוד, והפצירו בו לשוב לתפקידו.

עטר נענה לבקשה וישמש עתה כמנהל המקצועי הן של מחלקת הנוער והן של הבוגרים. לצדו יאמן טל לוי, ששיחק ואימן בעבר במחנה ובעונה שעברה הדריך את בית"ר פתח תקוה. "בדרך כלל אני לא נוהג להחליף מאמנים אבל צורי אמר לי שזה כבר פוגע לו בבריאות", אמר גרייה. "אודי כבודי בחור מצוין אבל ראיתי שהדברים לא התחברו. זה לא רק המשחק, ראיתי איך השחקנים מגיבים מולו ובמידה ונהיה במבחנים זה לא יוביל לשום מקום. עדיף מוקדם מאשר מאוחר והחזרנו את אנשי הכדורגל של הבית שהם חלק מההיסטוריה הטובה של המועדון. הפנים קדימה".

במקביל לסיום עבודתו כמאמן הבוגרים, הדגישו במחנה כי כבודי לא פוטר מהקבוצה וייתכן כי יימצא לו תפקיד אחר במועדון. "בלגאן שלם, אל תשאל", אמר המאמן החדש-ישן צורי עטר. "באו אלי הביתה וביקשו ממני לחזור ולעזור. זה מצב חירום וננסה לעשות הכל כדי להציל את הקבוצה מירידה. אין ברירה וצריך להתגייס בשביל הקבוצה ולמען האגודה". למזלה של מחנה יהודה, גם מ.ס דימונה שמתחת לקו האדום ממשיכה להיראות רע – הובסה 4:0 בידי נס ציונה, ולא מצליחה להתקרב. בתום המחזור ה-24 מדורגת מחנה במקום ה-14 עם 22 נקודות בלבד. ביום שישי (14:00) תתארח הקבוצה אצל מכבי שעריים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר