ואהיב חביבאללה ודורון גלנט. צילומים: זאב שטרן

גלנט לחביבאללה: "פנה את הדירה ששוכרת עבורך הקבוצה עד מחר בבוקר"

אחרי שהצ'קים עבור שכר הדירה של גל צרויה חזרו, לחלוץ בן ה-19 נאמר שלמועדון אין אפשרות להמשיך לשלם עבור הדירה בה הוא מתגורר. "זה מאוד מאכזב אבל מה אני יכול לעשות?", אמר חביבאללה. תגובתו של גלנט תובא לכשתתקבל

פורסם בתאריך: 21.3.18 21:56

אם חשבתם ששיא השפל הניהולי בהפועל הגיע עם דחיית הצ'קים על ידי הבנק עבור שכר הדירה של גל צרויה, הרי שהיום (רביעי) קיבלנו הזדמנות נוספת להבין עד כמה מצב המועדון קשה. ללא שום התראה מוקדמת, התקשר היום בצהריים הבעלים דורון גלנט לחלוץ הצעיר ואהיב חביבאללה והודיע לו כי הוא ושחקן קבוצת הנוער מיכאל כהן ייאלצו לפנות עד מחר בבוקר את הדירה אותה משכירה עבורם הקבוצה. הסיבה: אין למועדון אפשרות להמשיך לשאת בעלויות.

חביבאללה בן ה-19, אשר התגורר בדירה ששכרה הקבוצה בראש העין עבור השחקנים הזרים של המועדון, כבר פנה לאחיו כדי שיעזור לו לארוז את חפציו בהקדם האפשרי. החלוץ הצעיר נמצא במשך רוב ימות השבוע ללא משפחתו הגרה במועצה המקומית עין מאהל שבצפון הארץ. בשיחה עם גלנט נאמר לו כי הוא יכול לעבור להתגורר בדירת שלושה חדרים שאנשי החוג הכחול מממנים, ללא שום עזרה של הבעלים, עבור ארבעה שחקני מחלקת הנוער. לפי הצעתו של גלנט, שישה שחקנים אמורים להתגורר בדירת שלושה חדרים.

"זה מאוד מאכזב אבל מה אני יכול לעשות?", אמר חביבאללה הכואב בשיחה עם "ספורט מלאבס". "התארגנתי לפנות את הדירה מחר בבוקר. יש עוד כחודשיים לעונה וכנראה שאצטרך לבוא בכל יום מהצפון ולחזור". החלוץ הצעיר, שמקבל לאחרונה קרדיט מהמאמן תומר קשטן ונחשב לאחד השחקנים האהובים על ידי הקהל, יעדכן מחר את אנשי הצוות המקצועי בנוגע למצב החדש אליו נקלע.

שחקנים בקבוצה הזדעזעו לשמוע על המקרה ואמרו: "אנחנו פשוט לא מאמינים, רוצים שהוא יישן בסלון? ואהיב מסכן. השחקנים של הפועל הופכים להיות הומלסים. איפה כולם ייכנסו בדירה הזו?". תגובתו של דורון גלנט תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר