חביבאללה בדירה החדשה. צילום: עמותת הכחולה

נמצא הפתרון: הכחולה שכרה דירה עבור חביבאללה

החלוץ הצעיר, שנאלץ לפנות את הדירה שהשכירה עבורו הקבוצה, נכנס היום לדירה שהושכרה עבורו סמוך למתחם האימונים בסירקין

פורסם בתאריך: 25.3.18 14:01

ארבעה ימים בלבד חלפו מאז הפרסום ב"ספורט מלאבס" בדבר הודעתו של דורון גלנט לחלוץ הפועל ואהיב חביבאללה על כך שיאלץ לפנות באופן מיידי את דירתו, והיום (ראשון) כבר נמצא הפתרון. לאחר ש-83 אחוזים מבין מצביעי הסקר שערכה הכחולה הכריעו כי העמותה תסייע במציאת דירה לשחקן הצעיר, נכנס היום חביבאללה לדירתו החדשה שנמצאת באזור מתחם האימונים של הקבוצה בסירקין.

הדירה, אשר מומנה על ידי תרומות שקיבלה העמותה ולא על ידי דמי החבר, תושכר לטובת החלוץ עד לסוף חודש מאי, אז גם תסתיים העונה. "ואהיב ומשפחתו התרגשו מאוד", נכתב בהודעת הכחולה. "הם מסרו את תודתם לקהילת הפועל פתח תקוה".

כזכור, ביום רביעי שעבר נאמר לחביבאללה על ידי גלנט כי עליו לפנות את חפציו מהדירה תוך 24 שעות, מכיוון שלמועדון אין אפשרות להמשיך לשאת בעלויות הכרוכות. הפרסום עורר סערה רבה בקרב האוהדים, ועמותת הכחולה העלתה להצבעה את השאלה האם לסייע לשחקן. 83 אחוזים מתוך 170 המצביעים הכריעו שכן וכעת נמצא פתרון הדיור לשחקן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משה

    שיצליח עושה רושם של אחלה בחור. כל הכבוד לכחולה, וגלנט אם טיפת כבוד עצמי קיימת בך, תעביר את המושכות. בחיים לפעמים גם פחות מצליחים, החכמה היא להודות בכך ולהמשיך הלאה. תשחרר.

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    שיר.לחן אבנר גדסי.מיתוך השיר "השביעכה דודי".פיזמון.לה.לה.להלה…חביב אלה..וחוזר.וחוזר

  3. רונן

    החברים שמנהלים את העמותה עושים עבודה מעולה, כואב בתור אוהד ותיק כבר 40 שנים, לראות איך הבעלים הנוכחי נאחז בקרנות המזבח ולא נותן להם את המפתחות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר