כל משתתפי הטורניר. צילום באדיבות עמותת הכחולה
כל משתתפי הטורניר. צילום באדיבות עמותת הכחולה

הכחולה אירחה את טורניר עמותות האוהדים: "ממשיכים לפעול למען עצמאות המועדון"

בטורניר, אותו ארגנה עמותת אוהדי הפועל בשיתוף עם ארגון היציע, זכתה קבוצת הפועל רובי שפירא חיפה. "מועדון הפועל פתח תקוה מייחל למנהיגות חדשה", אמר נציג העמותה, שי שנקמן

פורסם בתאריך: 22.4.18 18:35

טורניר עמותות האוהדים הארצי הגיע אתמול (שבת) בפעם הראשונה לפתח תקוה, כאשר מי שהייתה אחראית על האירוח היא עמותת הכחולה. בטורניר, שהתקיים בשיתוף ארגון "היציע" (ארגון אוהדי קבוצות הספורט בישראל), לקחו חלק 8 קבוצות ועמותות אוהדים: הלב הירוק – הפועל כפר סבא; הפועל רובי שפירא חיפה – עמותת עיר הפועלים; הלב הכתום – ראשון לציון; אוהדי בני יצ'אלאל רחובות; מכבי עירוני אשדוד; הפועל קטמון ירושלים; מכבי קביליו יפו; וכן קבוצה ייצוגית של הכחולה.

קבוצת הכחולה. צילום: יניב צ'ייס

קבוצת הכחולה. צילום: יניב צ'ייס

הטורניר התקיים במגרש האימונים הסינתטי הצמוד לאצטדיון ראש הזהב. על הדשא המשחקים התנהלו ללא שופטים אך גם ללא עימותים מיותרים ומי שזכתה להניף את הגביע היא קבוצת הפועל רובי שפירא חיפה, שניצחה 0:1 בגמר את בני יצ'אלאל. ומה באשר לתוצאות של הכחולים? ובכן, מסתמן כי זו לא השנה של הפועל פתח תקוה. קבוצת הכחולה נתנה קרב והראתה הרבה נחישות, אך הודחה בשלב הבתים. אגב, הכחולים היו הקבוצה היחידה בטורניר ששיתפה שחקנית בהרכב.

 

במסגרת האירוע, התקיים טקס קצר במסגרתו העניק שי גולוב, יו"ר ארגון היציע, מגן הוקרה לירון דוויק, יו"ר הפועל קטמון ירושלים היוצא, על פעילותו. אורח הכבוד בטורניר היה נציג ארגון הגג האירופאי של עמותות האוהדים (SD Europe), לוקאס אנסטסיאדיס.

הקבוצה הזוכה מחיפה. צילום באדיבות עמותת הכחולה

הקבוצה הזוכה מחיפה. צילום באדיבות עמותת הכחולה

"בשבוע שבו ציינו את יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, עמותת הכחולה ואוהדי הפועל פתח תקווה ממשיכים לפעול למען עצמאות גם למועדון הפועל פתח תקווה, שמשווע ומייחל למנהיגות חדשה, כזו שתציב ערכים ומטרות כמגדלור שמראה את הדרך, כגון: שקיפות, הישגיות, טיפוח שחקני בית וחיבור לקהילה", אמר שי שנקמן, נציג עמותת הכחולה וממארגני האירוע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר