צורי עטר

הפועל מחנה יהודה הולכת למשחק מבחן: "תחושות של פספוס והקלה"

העונה הקשה של צורי עטר ושחקניו תוכרע במשחק אחד מול מנצחת פלייאוף ליגה ב', שיכריע אם הקבוצה תרד לליגה הרביעית. "אם היינו משחקים בבית היו לנו עוד 6-7 נקודות", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 23.4.18 11:16

בסיומה של עונה מטלטלת שעברה על המועדון, גורל העונה של הפועל מחנה יהודה יוכרע במשחק מבחן נגד הירידה לליגה ב'. הקבוצה של צורי עטר ניצחה 0:2 את בית"ר כפר סבא בשישי שעבר, ובכך הבטיחה את המקום ה-14 בליגה א' דרום, שמוביל למשחק אחד ומכריע על ההישארות. זהות היריבה של מחנה יהודה תקבע בשישי, כשמועדון כדורגל אור יהודה ומכבי קרית מלאכי ישחקו על הכרטיס למפגש מול מחנה יהודה.

"יש תחושות מעורבות של פספוס והקלה", אמר המאמן צורי עטר. "אנחנו מרגישים שהיינו יכולים לצבור עוד נקודות ולהבטיח את ההישארות ולא עשינו את זה. מצד שני, יש הקלה מכך שהבטחנו את המקום ה-14 ועשינו צעד לעבר עונה נוספת בליגה א'".

עטר התחיל את העונה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במועדון. לאחריו עזיבתו של איציק שאקי במחזור ה-12 הוא מונה בנוסף לתפקידו במחלקה, לתפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת אך התפטר בתחילת החודש שעבר. במקומו מונה אודי כבודי, שלא שרד גם הוא על הקווים וכעבור שבועיים חזר עטר לעמוד על הקווים. כזכור, מחנה מארחת את משחקיה במגרש האימונים הצמודים לאצטדיון העירוני, ולא במגרשה הביתי שעובר שיפוץ וצפוי להיות מוכן לקראת פתיחת העונה הבאה.

"כבר כשפנו אלי בתחילת העונה אמרתי שאני לא רוצה לעזוב את הנוער, שאין לי בעיה לעזור אבל במקביל שיחפשו מאמן", חוזר עטר אחורה. "הגעתי לקבוצה לא מאוזנת, שמורכבת מארבעה שחקני הגנה בלבד וכל השאר שחקני התקפה. לא הייתה לי את האפשרות לנווט את הקבוצה. גם כשניצחנו פניתי להנהלה וביקשתי שיחפשו מאמן. אבל בסופו של דבר אני חי פה וכולם יודעים מה זה מחנה יהודה בשבילי. לפי דעתי אם היינו משחקים בבית היו לנו עוד 6-7 נקודות לפחות. במגרש שלנו היו מגיעים אוהדים. זה פגע בנו מאוד".

 

רגע האמת של מחנה יהודה יגיע כאמור במשחק מול המנצחת במפגש בין אור יהודה לקרית מלאכי, שיערך במגרש נייטרלי ויכריע את גורל העונה עבור שתי הקבוצות. בשישי (14:30) תסיים הקבוצה את העונה הסדירה במשחק לפרוטוקול בלבד מול הפועל אזור. "אנחנו צריכים לבחור את השחקנים שהכי מוכנים למלחמה הזאת", מתכונן עטר. "הקבוצה שלנו לא מנוסה במאבקי תחתית, ואנחנו צריכים לעשות עבודה מנטאלית כי יש לנו קבוצה טובה. שתי היריבות האפשריות הן קבוצות חזקות בליגה שלהן, לא יהיה קל אבל אני מקווה שידנו תהיה על העליונה".

בעוד שזהות הליגה בה הקבוצה תשחק בעונה הבאה עדיין לא ברורה, מבחינתו של עטר, עתידו האישי נמצא במקום אחד. "מחנה יהודה זה הבית שלי וכנראה אשאר", אמר המאמן. "כנראה אמשיך לשמש כמנהל המקצועי של הבוגרים ומחלקת הנוער. אם נשאר בליגה אז נצטרך לבנות קבוצה טובה ותחרותית בליגה א', ואם חס ושלום נרד, אז לבנות קבוצה שתצליח לעלות חזרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר