עומר גולן (מימין), אלישע לוי, אבי לוזון ואבי נמני במעמד החתימה. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
עומר גולן (מימין), אלישע לוי, אבי לוזון ואבי נמני במעמד החתימה. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

מצאה מאמן: אלישע לוי חתם לשנה במכבי

מאמן הנבחרת לשעבר יחליף את שרון מימר בתפקיד. "זו סגירת מעגל בשבילי". לשבתאי נאמר שהוא יכול לחפש קבוצה חדשה. טאדה, סומא, סיבוק ואליבלטו צפויים לעזוב

פורסם בתאריך: 23.5.18 18:59

שבועיים לאחר שהוכרז רשמית כי שרון מימר לא ימשיך בעונה הבאה ואחרי שהחתימה שלושה שחקני רכש, הודיעה מכבי ביום רביעי על החתמתו לעונה אחת של מאמן הנבחרת לשעבר, אלישע לוי. "אני שמח לחתום במכבי פתח תקוה. זו סגירת מעגל בשבילי ואני בטוח שנעשה ביחד עם אבי וכל משפחת מכבי קבוצה טובה וחזקה שנהנה ממנה". עבור לוי, ששיחק במועדון בין השנים 1983-1987, כבר ערך סיור במתחם האימונים של המועדון.

לאחר צירופם של הקשר דידייה ברוסו והמגן גל שיש, האריכו בקבוצה את חוזהו של שוער המשנה יוסי גינזבורג, שחתם לשנתיים נוספות באמצעות סוכנו אפי סופר. כזכור, במהלך העונה קיבל גינזבורג את ההזדמנות בין הקורות בעקבות יכולתו החלשה של צחי גיגי והציג יכולת טובה עד שנפצע ושב לספסל. בין אם ירצה בכך ובין שלא, כל שם שנוסף לקאדר של מכבי מלמד על כך שמאמן הנבחרת לשעבר ייאלץ לקבל לא מעט שחקנים שלא הוא בחר. לרשימה הזו מצטרפים הבלם עומרי לוזון, בנו של עמוס, שצפוי לעלות רשמית לקבוצת הבוגרים, כמו גם הצעירים מוחמד סרסור ותאי בריבו. למרות זאת, בגלל ריבוי בלמים, כולל דניאל בוסי ועידן אדהנני, לוזון ג’וניור עשוי לצאת לשנת השאלה בלאומית כשמי שעשויות לקלוט אותו הן היורדות הפועל אשקלון או הפועל עכו.

בעניין אחר, במועדון התאכזבו לגלות שהתביעה על סך 2.7 מיליון שקלים שהגישו נגד מכבי חיפה בנושא הבלם אליסון דוס סנטוס, ששיחק בעבר בקבוצה, נדחתה על הסף. כזכור, במכבי טענו בזמנו כי הברזילאי עבר לשורות הירוקים על אף שסיכם את תנאיו לעונה נוספת. הבורר מטעם ההתאחדות לכדורגל, צבי רויזן, דחה כאמור על הסף את התביעה של מכבי בעניין נזקים שכביכול נגרמו לה בשל חתימת השחקן במכבי חיפה. בנוסף קבע הבורר כי על מכבי לשלם למכבי חיפה את הוצאות המשפט. “אנחנו מברכים על דחיית התביעה”, אמר פרקליטה של מכבי חיפה, עו”ד אודי שוכטוביץ’. “מדובר בתביעה שמנוגדת לכל כללי היסוד של תקנוני ההתאחדות וכל החלטה אחרת הייתה שגויה”.

בגזרת העוזבים, יובל שבתאי התבשר כי הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. בנוסף, במועדון ינסו להגיע להסדר כספי על מנת להיפרד מתומאש סיבוק, שכבר קיבל הודעה כי הקבוצה לא תוכל לשאת בעלויותיו לקראת העונה הבאה. שחקנים נוספים שלא צפויים להמשיך הם הזרים רישאר סומא, גרגורי טאדה ואליבלטו, כמו גם החלוץ עדן שרם, שלא זכה לדקות משמעותיות העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר