עידן סרור. צילום: ניר קידר
עידן סרור. צילום: ניר קידר

חושבת גבוה: עידן סרור וסולי צמח חתמו במחנה, דני פרדה מועמד

שני שחקני בית"ר כפר סבא בעונה שעברה יחזקו את מחנה, שצפויה לחנוך את המגרש המשופץ בתחילת העונה. שיחות מתקיימות עם אקס מכבי פתח תקוה

פורסם בתאריך: 11.6.18 17:52

רוחות חדשות מנשבות בהפועל מחנה יהודה. הקבוצה ששרדה בליגה א' דרום לאחר ניצחון דרמטי במבחנים על אור יהודה מקווה לעונה שקטה ומוצלחת הרבה יותר. כדי לעמוד במשימה הוחתמו עידן סרור וסולי צמח, ששיחקו אשתקד בבית"ר כפר סבא וצברו קילומטראז' לא מבוטל בליגת העל.

"בדרך כלל לוקח לי זמן ואני אומר שאחזיר תשובה, אבל כאן סגרתי עניינים תוך עשר דקות", אמר סרור. "לזכותו של סולי ייאמר שהוא דחף אותי להגיע ובזכותו אני כאן. הייתה לי התלבטות אם ללכת לליגה ב' כדי לנסות להעלות קבוצה או לליגה א', אבל יש במחנה אנשים מדהימים עם אנרגיות טובות ואני בטוח שבחרתי נכון".

במחנה לא עוצרים עם שני שחקני הרכש המשמעותיים ומקיימים מגעים גם עם הקשר דני פרדה, אקס מכבי פתח תקוה ומכבי הרצליה, בניסיון לצרפו לקבוצה. "ברגע שמגיעים כמה שחקנים טובים שכבר עברו משהו בכדורגל זה אומר משהו", מדגיש סרור. "אולי לא לעלות ליגה אבל בהחלט להיות למעלה. אני מגיע ליהנות ואחרי העונה הקשה שמחנה עברו אני בטוח שאנחנו יכולים לעשות עונה טובה".

עניין נוסף שמוביל את ראשי המועדון להיות אופטימיים באשר לעונה הבאה נוגע לשיפוץ המגרש המקומי. כזכור, בעונה החולפת נאלצה מחנה לארח את משחקיה במגרש האימונים הסינטטי הסמוך לאצטדיון המושבה. בקבוצה מספרים שהעבודות מתקדמות בקצב משביע רצון וכוללות את שדרוג כר הדשא הרעוע, הקמת מגרש סינטטי חדש לאימונים, יציע בחלק המזרחי וכן עמודי תאורה. "בנו מתקן אדיר, ממש הצגה וכמובן שזה יוסיף לנו המון", מסכם סרור.

"הכל תלוי כמה מהר יעבדו בעיריית פתח תקוה", התייחסו במחנה חצי בצחוק וחצי ברצינות לשאלה האם המתקן יהיה מוכן בזמן. "הפעם ישנה השקעה גדולה ואנחנו מאוד מקווים שהכל יהיה בסדר ונוכל לפתוח את העונה אצלנו בבית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    ברוכים הבאים.עידן וצמח.ובהצלחה למחנה יהודה.ילה מחנה.ילה מחנה.להיתעורר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר