מנור סולומון. צילום זאב שטרן
מנור סולומון. צילום זאב שטרן

מקורביו של מנור סולומון: "אסור לו להישאר במכבי"

בנפיקה ליסבון הביעה עניין בקשר המוכשר ובסביבתו צופים כי יהיו התפתחויות בקרוב. שינו זוארץ הבהיר כי אין בכוונתו לחזור ולסייע למועדון

פורסם בתאריך: 13.6.18 14:09

מכבי פתח תקוה ממשיכים לחכות לבשורה בכל הקשור לשחקני רכש לעונה הקרובה, אבל בדיקה מהירה מגלה גזרה שקטה מאז החתמת מאמן הנבחרת לשעבר אלישע לוי. החלוץ האיטלקי אלברטו ג’ילארדינו אמנם הצית מעט את הדמיון בקרב מי שהקבוצה יקרה לליבו, אך שמו ירד כלעומת שעלה. “סתם זרקו את השם שלו לחלל האוויר, אפילו לא הציעו. בסך הכל חיפשו לעשות כותרת על חשבוננו”, התייחס גורם בכיר בקבוצה בביטול לסוגיית האיטלקי. “כרגע אין כלום. הכל תקוע”.

עד כה מכסת השחקנים החדשים כוללת את הקשר דידייה ברוסו והמגן גל שיש, שהצטרפו עוד בטרם מונה לוי למאמן, והחלוץ הצעיר והכישרוני של עירוני רמת השרון, פאדי זיידאן. לעומתם, מי שצפוי לעזוב בקיץ הקרוב הוא מנור סולומון. בנפיקה ליסבון הפורטוגלית אמנם הביעה התעניינות בשירותיו, אך בניגוד לפרסומים לא נקבה במחיר ולא הגישה הצעה רשמית עבור השחקן. עם זאת, מקורביו הבהירו שהאופציה שימשיך במכבי כלל לא על הפרק. “מנור חייב לצאת השנה לאירופה. אסור לו להישאר במכבי פתח תקוה והוא חייב להתקדם מבחינה מקצועית”, אמרו בסביבתו של השחקן והוסיפו כי התפתחויות בעניינו צפויות בקרוב.

מי שעדיין לא ישב עם הלוזונים לסגור עניינים הוא הקשר לירוי צעירי, שצפוי להיפגש בקרוב עם הנהלת הקבוצה בעניין הארכת חוזהו. במקביל, מחזיק צעירי בשתי הצעות נוספות מליגת העל. מכבי צפויה לפתוח את אימוניה באופן רשמי כבר ב-26 ביוני.

שינו זוארץ הבהיר כי אין בכוונתו לשוב ולסייע למכבי לאחר שמועמדותו ליו”ר ההתאחדות לכדורגל נפסלה על ידי ועדת הכשירות בשל זיקתו למועדון. זוארץ עדיין בוחן את האפשרות שישמש בכל זאת בתפקיד, במהלך של רוטציה.
נציגות מכובדת למועדון הייתה במשחק הפרידה שנערך לכבודו של תומאס רוזיצקי הצ’כי, שכיכב בעבר בבורוסיה דורטמונד ובארסנל. יוסי בניון, ששיתף פעולה עם רוזיצקי בארסנל, ותומאש סיבוק נטלו חלק במשחק בו גברה ספרטה פראג 2:5 על נבחרת שאר העולם. הכוכב הצ’כי שפרש מכדורגל נפרד עם צמד עבור המנצחת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר