דורון גלנט. צילום זאב שטרן
דורון גלנט. צילום זאב שטרן

שתי נקודות הופחתו להפועל, דורון גלנט הורחק לשנה

המועדון יפתח את העונה הבאה עם מינוס של שתי נקודות. בנוסף, הבעלים נקנס בעשרת אלפים שקלים

פורסם בתאריך: 20.6.18 12:32

דיין בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד גיורא לנדאו, קבע היום (רביעי) כי ממאזנה של הפועל בעונה הבאה יופחתו שתי נקודות ליגה, בעקבות עבירות חמורות על תקנון הבקרה התקציבית. בנוסף, החליט הדיין להרחיק את הבעלים דורון גלנט לשנה מכל פעילות במסגרת ההתאחדות לכדורגל, וקנס אותו בסכום של עשרת אלפים שקלים. את המועדון קנס בסכום של 30 אלף שקלים.

עוד קבע הדיין, כי ללא תשלום כל החובות במלואם לא תוכל הקבוצה להירשם לעונה הבאה. כזכור, בדיון אמש בבית הדין טען עו"ד שי אליאס, שייצג את הפועל, כי במידה ויופחתו נקודות ממאזנה של הקבוצה הרוכש המיועד, דימיטרי סלוק, יירד מהעסקה. הוועדה להעברת זכויות בהתאחדות שאמורה לדון בהעברת הבעלות לידיו של סוכן השחקנים האוקראיני, אמורה להתכנס היום בשעה 16:00.

בהחלטתו של הדיין עו"ד גיורא לנדאו הוא תקף קשות את התנהלות ראשי הפועל: "הנאשם (דורון גלנט, א"ב) בעדותו ובא כוח האגודה (עו"ד שי אליאס, א"ב) העלו שורה של טענות כנגד 'כל העולם ואשתו' בניסיון להסביר את המצב אליו נקלע הנאשם אך לא נתנו מענה לשאלה אחת – מדוע לא כובדו הצ'קים שהופקדו בבקרה ומדוע נענשים עובדי המועדון שבניהולו של הנאשם ואינם מקבלים את השכר לו הם זכאים על פי דין!", כתב עו"ד לנדאו. "בעלים של מועדון מחויב קודם כל ולפני הכל לדאוג לעובדי המועדון ולשלם את שכרם במלואו".

"עם כל הכבוד לטענות אלה ואחרות (הניהול התקין, הבקרה, עמותת "הכחולה" והבעלים הקודם דורון בן דקון, א"ב), איני מוצא בהן עילה לאקט של ביטול ההמחאות שהופקדו בבקרה התקציבית אשר בעקבותיהן לא שולם שכרם של עובדי המועדון עבור שלושה חודשי עבודה", הוסיף הדיין. "גם אם יש במי מטענות אלה ממש בדבר הקשיים שנערמו על הנאשם מדובר ב"רעשי רקע" בלבד, כאשר אין מחלוקת כי עובדי המועדון אינם קשורים למהלכים אלה – וזכותם הבסיסית לשכר עבור עבודתם הופרה על לא עוול בכפם!".

בבקרה התקציבית התייחסו להחלטת בית הדין: "גלנט הורחק ואסור לו לעסוק בענייני הקבוצה. עכשיו צריך להמתין ולראות אם יהיה רוכש והאם הוא ישלם את המשכורות ויסגור את החובות. בכל מקרה, כל בעלים או אדם שייקח את זכויות הניהול יצטרך להיות מקובל עלינו. בלי תשלום החובות והמשכורות, לא נאפשר להפועל פתח תקוה לפתוח את העונה הבאה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר