צחי גיגי. צילום: זאב שטרן
צחי גיגי. צילום: זאב שטרן

שוער זר? צחי גיגי: "יש לי חוזה ואני מתכוון לכבד אותו"

אלישע לוי מעוניין להביא חיזוק זר בין הקורות, השוער הבכיר בעונה שעברה טוען שלא שוחחו איתו בנושא. אבי לוזון סירב לחתום על ביטול סעיף הזיקה של שינו זוארץ

פורסם בתאריך: 21.6.18 15:13

במכבי פתח תקוה החלו השבוע להעביר הילוך בכל הקשור לרכש והמאמן אלישע לוי מעוניין להתחזק בשוער ובשחקן התקפה זרים. סוגיית השוער מורכבת יותר, שכן השוער הראשון צחי גיגי חתום לשלוש השנים הבאות ואילו שוער המשנה יוסי גינזבורג, ששותף בעונה החולפת במספר משחקים והציג יכולת גבוהה עד שנפצע, חתם לאחרונה לשנתיים נוספות.

אין ספק כי המהלך מעיד על חוסר אמון של לוי בשוערים שנמצאים כרגע בסגל, אך בשל העובדה שתקציב הקבוצה יקטן משמעותית ביחס לעונה שעברה, בין השאר בשל עזיבתו של הספונסר הראשי שינו זוארץ, על פי גורם במועדון במידה ויימצא שוער מתאים במכבי לא יוכלו להחזיק שני שוערים “יקרים” יחסית ולכן צפויים “לייבש” את גיגי בניסיון להשתחרר מחוזהו ולהשאיר את גינזבורג כשוער שני.

"אף אחד לא דיבר איתי לגבי שוער זר. יש לי חוזה ואני מתכוון לכבד אותו", הבהיר גיגי. "אין לי בעיה להתמודד מול כל שוער". "אני חתום לשנתיים במכבי, אוהב את המועדון ומתכוון לעבוד קשה על מנת להוכיח את עצמי ולהמשיך להתקדם", מסר גינזבורג. בחלק הקדמי, על הפרק נמצא קיצוני שמאלי מניגריה שהרשים את הצוות המקצועי ובהנהלת הקבוצה מתקיים מו"מ מול נציגיו על מנת לנסות לצרפו. בגזרת מנור סולומון, שצפוי לעזוב לאירופה וזכה להתעניינות מבנפיקה ליסבון הפורטוגלית, טרם חלה התקדמות. אגב, לאחרונה זכה השחקן לכבוד גדול כשנכלל בין 50 השחקנים המבטיחים של אופ”א, שהוגדרו ככאלה שכדאי מאוד לעקוב אחריהם בעונת 2018/19.

בעניין אחר, לאחרונה התברר במפתיע שמי שסירב לחתום על ביטול סעיף הזיקה שמנע משינו זוארץ להתמודד על תפקיד יו”ר ההתאחדות לכדורגל הוא דווקא יו”ר מכבי אבי לוזון. ללא זוארץ, תקציב הקבוצה בעונה הקרובה צפוי לעמוד על כ-20 מיליון שקלים. ביום שלישי הבא תפתח הקבוצה את אימוניה לקראת העונה הבאה. בהגרלת משחקי ליגת העל לעונה הבאה הוגרלה מכבי במחזור הראשון למשחק בית מול בית”ר ירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר