גידי קאניוק. צילום: זאב שטרן
גידי קאניוק. צילום: זאב שטרן

מאמצים במכבי להחתים את גידי קאניוק, בן רייכרט הוצע

המאמן אלישע לוי מעוניין בקשר ופגישה בעניין צפויה להתקיים בקרוב. השוער האיסלנדי אוגמונדור קריסטנסון מתרחק

פורסם בתאריך: 10.7.18 16:08

במכבי פתח תקוה ממשיכים להתנהל בהילוך משני בכל הקשור להכנות לעונה שבפתח לקראת יציאת הקבוצה בתחילת השבוע הבא למחנה האימונים הטרום עונתי באוסטריה. מלבד הארכת חוזהו של הקשר רומאריו פירס בעונה נוספת, בקבוצה היו רוצים מאוד להחזיר לשורותיה את הקשר גידי קאניוק, בו מעוניין המאמן אלישע לוי.

בהקשר זה יש לציין שטרם התקבלה החלטת הבוררות בין המועדון לשחקן, לאחר שכזכור במכבי זעמו על חזרתו ארצה מפחטקור טשקנט האוזבקית למכבי תל אביב וטענו כי על פי חוזהו עליו לשחק רק בקבוצתם או לחלופין לשלם קנס בסך 250 אלף יורו. קאניוק, לו חוזה לעונה נוספת במועדון האוזבקי, מעוניין לשחק בישראל והוא צפוי להיפגש עם ראשי מכבי בניסיון לסכם את תנאיו לעונה הקרובה ומן הסתם גם להגיע לפשרה בענייני העונה החולפת.

על פי סיכום מוקדם, פחטקור צפויה לממן 75% משכרו. "כרגע הכל באוויר, אחרי הפגישה נהיה חכמים יותר", אמרו בסביבתו של השחקן. מועמד נוסף שהוצע לקבוצה הוא בן רייכרט. בגזרת החיזוק בין הקורות, השוער האיסלנדי אוגמונדור קריסטנסון שכבר הביע נכונות להצטרף, מתרחק מהקבוצה בשל מאבקי סוכנים.  אילומבה אמבויו, חלוץ בלגי בן 31 ששיחק בסיון השוויצרית, צפוי להגיע להתרשמות, כאשר גם מוחמד גדיר מהפועל באר שבע מועמד.

בעניין אחר, האסיפה הכללית של ההתאחדות לכדורגל אישרה בתחילת השבוע פה אחד את ההצעה לתיקון סעיף 5 ב' 1.1 א' ו-ב': בחירה, מינוי וכהונה של יו"ר ההתאחדות. על פי השינוי בוטלו הסעיף הנוגע לזיקה לאחת מקבוצות הליגות המקצועניות במהלך השנתיים שקדמו למועד הגשת המועמדות. השינוי האמור צפויים לסלול את מינויו של הספונסר לשעבר שינו זוארץ לתפקיד במקומו של עופר עיני. יצוין כי בשל השינוי מועד הגשת המועמדות לתפקיד היו"ר הוארך עד ה-23 ליולי בשעה 17:00. האסיפה הכללית לבחירת הנהלת ההתאחדות תתקיים שבוע לאחר מכן, ב-30 ליולי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר