קובי מויאל. מתוך דף הפייסבוק של ניו יורק קוסמוס
קובי מויאל. מתוך דף הפייסבוק של ניו יורק קוסמוס

מויאל עשוי להצטרף למכבי, לידור כהן: "המטרה היא פלייאוף עליון"

מכבי תפתח ביום רביעי את העונה במסגרת גביע הטוטו, אך במועדון עדיין עובדים על השלמת הסגל. לשבתאי הובהר כי הוא אינו נמצא בתכניות המקצועיות, אך חוזהו הגבוה מקשה על שחרורו

פורסם בתאריך: 31.7.18 19:54

במכבי פתח תקוה עושים מאמצים לסגור סופית את הסגל לעונה הקרובה עם צירוף חלוץ זר וקשר אחורי. בעוד לגבי החלוץ החיפושים נמשכים, לעמדת הקשר האחורי סומן קובי מויאל, ששיחק בעונה החולפת בניו יורק קוסמוס האמריקאית. מויאל סיכם עקרונית את תנאיו מול היו"ר אבי לוזון, אך מה שמונע את צירופו מבחינת מכבי הוא הקשר יובל שבתאי, המשחק על אותה משבצת ומחזיק בחוזה לשנתיים. במועדון, שכזכור תקציבו הצטמצם משמעותית בעקבות עזיבתו של הספונסר שינו זוארץ, לא יכולים לשלם לשניים ולכן עושים מאמצים כדי לאתר קבוצה שתקלוט את שבתאי.

למכבי, זאת יודע היטב סוטוריס ניניס היווני, שיטות משלה לגרום לשחקנים לעזוב ולשחקן הועברו מסרים לפיהם אם יתעקש להישאר הוא צפוי להתייבש על הספסל או לחלופין ביציע. בנוסף שוחח המאמן אלישע לוי עם שבתאי והבהיר לו כי אינו בתכניות המקצועיות. כאן המקום לציין כי חוזהו של שבתאי מוערך ב-360 אלף שקלים לעונה ואין בכוונתו להתפשר על סכום נמוך יותר במקום אחר. מי שמעוניינת בשירותיו של השחקן היא העולה החדשה הפועל חדרה, אך החוזה שהוצע לו עומד על כ-300 אלף שקלים. בסביבתו של השחקן ידעו לספר כי ההפרש בין ההצעות גדול אפילו יותר בשל הוצאות נלוות והבהירו כי נכון לעכשיו אין כל שינוי ושבתאי צפוי להישאר במכבי בהתאם לחוזהו. כאמור, רק במידה והצדדים יגיעו להסדר יתאפשר צירופו של מויאל.

הקשר מוחמד סרסור, שהיה מעורב אשתקד בתקרית עם אוהדי הפועל בסיום דרבי הנוער בין הקבוצות, נפצע במיניסקוס סמוך לסיום מחנה האימונים באוסטריה. סרסור ייעדר כשלושה שבועות ויחמיץ את משחקיה של הקבוצה במסגרת בית ב' בגביע הטוטו.

"תמיד כיף לפתוח עונה", אמר הקשר לידור כהן, שכבש אשתקד עשרה שערים ובישל ארבעה. "עבדנו קשה מאוד במחנה האימונים ועכשיו אנחנו מקווים לראות תוצאות. אני חושב שיותר טוב שהסגל נשמר עם חיזוק היכן שצריך אחרי שבשנה שעברה הוחלפו עשרה שחקנים, לקח לנו זמן להתחבר וזה פגע בנו בהמשך העונה. עכשיו אנחנו שנה שניה ביחד וכל אחד כבר מכיר את היתרונות והחסרונות של האחר".

על הציפיות לקראת העונה שבפתח הוסיף כהן: "המטרה היא תמיד פלייאוף עליון, אבל אחרי ניסוי הכלים בגביע הטוטו נהיה יותר חכמים ונדע לאן פנינו מועדות. בכדורגל אתה צריך להוכיח את עצמך בכל פעם מחדש ואישית אני מקווה לשפר את המספרים שלי מהעונה שעברה". ברביעי תארח הקבוצה את מ.ס אשדוד ובראשון הקרוב "תתארח" במושבה אצל הפועל תל אביב למפגש פיקנטי מול מאמנה לשעבר קובי רפואה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר