גידי קאניוק. צילום: זאב שטרן
גידי קאניוק. צילום: זאב שטרן

קאניוק ערך בכורה מחודשת, מכבי סיימה ב-1:1 מול הפועל תל אביב

מנור סולומון העלה את הקבוצה של אלישע לוי ליתרון בשער יפה, אך שיוויון של אחמד עאבד כפה שיוויון. רומאריו פירס וגל שיש הורחקו

פורסם בתאריך: 6.8.18 01:17

גם אחרי המשחק הרשמי השני שלה העונה, מכבי עדיין ללא הפסד. הקבוצה של אלישע לוי סיימה הערב (ראשון) ב-1:1 במשחק "חוץ" באצטדיון המושבה מול הפועל תל אביב, במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו והשני של מכבי העונה במפעל. למכבי יש כעת ארבע נקודות בשני משחקים.

בדקה ה-13 של המשחק מנור סולומון שוב הוכיח כמה כישרון טמון לו ברגליים, כשפרץ מאגף שמאל, הטעה שלושה שחקנים אדומים ובעט מדויק לרשת של רובי לבקוביץ'. התל אביבים שלטו במשחק והגיעו ללא מעט הזדמנויות עד שבדקה ה-29 פייסל מוליץ' מצא את אחמד עאבד שדייק מול השוער.

עם תחילת המחצית השנייה גידי קאניוק ערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במועדון כשעלה כמחליף. בדקה ה-64 רמזי ספורי תיקל בחריפות את הקשר וספג כרטיס צהוב שני. ארבע דקות מאוחר יותר רומאריו פירס החזיר בתיקול פראי משלו ששלח גם אותו למקלחת מוקדמת. בדקה ה-86 גל שיש השלים את המחצית הברוטאלית עם בעיטה לפניו של עידן כהן שזיכתה גם אותו בכרטיס אדום. ביום רביעי (19:00, המושבה) תארח מכבי את בני יהודה במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר