שינו זוארץ. צילום: זאב שטרן
שינו זוארץ. צילום: זאב שטרן

על הקשר בין יו"ר ההתאחדות לטוב לב. הטור של אלמוג אופיר

התפקיד החדש לא מתאים לשינו זוארץ, אבל זו בחירתו ואוהדי מכבי יחזיקו לו אצבעות. אלישע מציג קבוצה ממושמעת ומינויו מסמל דרך חדשה. עכשיו רק נותר לשמור על מנור, ולהתחזק

פורסם בתאריך: 9.8.18 09:52

1. ועדת הכשירות אישרה את שינו זוארץ ושום דבר לא ימנע את מינויו בתחילת אוקטובר לאיש החזק ביותר בכדורגל הישראלי. כולי תקוה שהאיש שעשה למען מכבי יותר מכל אחד אחר יצליח לבצע מהלכים משמעותיים, יקדם את הכדורגל שלנו ובעיקר יבריא אותו ממחלת העסקנות. בתוך קן הצרעות הידוע גם כהתאחדות לכדורגל יהיה לו קשה מאוד. אישית אני סבור שהתפקיד לא מתאים לו – מה לאיש ישר וטוב לב שנדיר לראות במחוזותינו ולממלכת הקומבינה המתנהלת מתחת לאצטדיון רמת גן? עם זאת, שינו עשה את הבחירה שלו וחשוב לכבד אותה. בשמי ובשם אוהדי מכבי אני מודה לו על התקופה היפה במועדון ומאחל לו המון הצלחה.

2. אלישע לוי הוא נקודת האור הגדולה שנחתה כאן בקיץ ומיד רואים תחתיו דרך, סגנון, מחויבות והקרבה. עושה רושם שהשחקנים מחוברים אליו וממלאים אחר ההוראות. גם בצוות המקצועי ובסביבת המועדון רוחשים לו הרבה כבוד. היכולות של המאמן החדש לא חדשות, עכשיו רק נותר לקוות שהן יבואו לידי ביטוי לאורך העונה.

3. ראיתם את המבצע הנהדר של מנור סולומון שהשאיר אבק כל הדרך לרשת של הפועל תל אביב? אני ממש מקווה שהוא שומר קצת מכל הטוב הזה גם לליגה, כי ביכולת הזו לא בטוח שהוא מסיים אצלנו את העונה (שלא לומר חלילה אפילו לא פותח אותה). לצדו בולטים שחקני הרכש דידייה ברוסו וגל שיש, מעט מדי אבל לא מאוחר מדי. צחי גיגי ממשיך להוכיח שליגת העל גדולה עליו ואני מתקשה להבין לאן נעלמה התכנית הראשונית להחתמת שוער זר. חייבים שוער, נקודה. אחרת הנקודות יגיעו כנראה למקום אחר. חוץ מזה? בלם מהיר וחלוץ מטרה, ואתם לא שומעים ממני ציוץ עד סוף העונה. טוב נו, אולי עד סוף השבוע הבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר