גיא מלמד. צילום: זאב שטרן
גיא מלמד. צילום: זאב שטרן

חושבת התקפה: גיא מלמד מועמד למכבי, נשקלת אפשרות להחתים חלוץ זר

ביום שבת תערוך מכבי את ההכנה האחרונה לקראת הליגה, כשתתארח למשחקי הדירוג בגביע הטוטו אצל בית"ר ירושלים והבעלים הטרי משה חוגג. המועדון הפחית מהדרישה על מנור סולומון

פורסם בתאריך: 14.8.18 16:37

מבלי להתכוון, סדרה לעצמה מכבי ספתח כפול מול בית"ר ירושלים המתחדשת של הבעלים הטרי משה חוגג. תחילה בשבת (21:00, טדי) במשחקי הדרוג על מקומות 7-8 בגביע הטוטו, כאשר המנצחת תזכה למענק בסך 300 אלף שקלים ואילו המפסידה תסתפק ב-250 אלף. שבוע לאחר מכן יגיע הדובדבן האמיתי במחזור הפתיחה של הליגה – דאבל של משפחת לוזון נגד האחיין גיא. במועדון העריכו הקשר הפצוע מוחמד סרסור יהיה כשיר למשחק הליגה, כמו גם הבלם תומאש סיבוק שספג מכה בברכו והוחלף כבר בפתיחת הפסד הבכורה העונה, 1:0 להפועל רעננה. יוסי בניון, חרף שביעות הרצון במועדון מקצב החלמתו, עדיין בספק.

בקבוצה יעשו מאמץ אחרון להתחזק לפני פתיחת הליגה, כאשר העדיפות הראשונה היא בעמדת החלוץ, אותה עשוי לאייש גיא מלמד או חלוץ זר. טרם הושגה התקדמות בנוגע לשחרורו של יובל שבתאי, מה שכזכור מונע בשלב זה את צירופו של קובי מויאל, שכבר סיכם את מרבית תנאיו במועדון. המאמן אלישע לוי שוחח עם שבתאי והבהיר לו כי אינו מצוי בתכניות המקצועיות, אך השחקן מעוניין לקבל את מלוא חוזהו המוערך ב-360 אלף שקלים לעונה – אם במכבי או בקבוצה אחרת, ואף הבהיר לראשי המועדון כי אין לו כוונה לשחק בליגה הלאומית. במכבי רותחים על התנהלותו של השחקן ובמידה ולא ימצא פתרון לסוגיה נראה כי שבתאי בן ה-31 צפוי לצפות בקבוצתו מהיציע. "אולי בכלל הוא רוצה לפרוש מכדורגל", תהה בציניות גורם בכיר במועדון.

הדברים תקועים גם בסוגיית מכירתו לחו"ל של מנור סולומון. במכבי הפחיתו מעט מהדרישה הראשונית ויסכימו כעת למכור 50% מכרטיסו של השחקן תמורת שלושה מיליון יורו או לחלופין 85% אחוז עבור חמישה מיליון יורו. במידה ולא תגיע הצעה עם הסכומים האמורים, צפוי סולומון לפתוח את העונה במכבי, כשאופציית יציאתו לאירופה תיבחן שוב בחלון ההעברות בינואר. הקשר לירוי צעירי, שלא ימשיך עונה נוספת, מועמד לבית"ר ירושלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר