מסאי דגו. צילום: עזרא לוי
מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

דגו: "הייתי באקסטזה מהניצחון", רודוסלסקי וטיטלמן החלו להתאמן בהפועל

המאמן מאושר אחרי ה-0:1 הדרמטי על הפועל רמת גן. במועדון ביקשו שוב מחביבאללה להגיע לאימונים

פורסם בתאריך: 2.9.18 14:17

אף אחד בהפועל לא חלם על פתיחת עונה מרשימה שכזו, אבל אחרי תקופה ארוכה 1,200 אוהדים ששטפו את יציעי ראש הזהב חייכו כל הדרך לעוד ניצחון והקטנת המינוס מול הפועל רמת גן. האטרף עם שריקת הסיום של המאמן מסאי דגו, שממשיך ממשחק למשחק להתגלות כבינגו הגדול בכחול, כמו גם מור שקד שעלה ליציע כדי לנצח על המקהלה הכחולה, הזכירו נשכחות אחרי עונת בלהות קשה.

"הייתי באקסטזה מהשער ומהניצחון", אמר דגו. "אני שמח על הפתיחה הטובה אבל כמובן שיש עוד הרבה עבודה ועדיין לא עשינו כלום". כזכור, ביום רביעי יתקיים דיון בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לבקשת המועדון לבצע חפיפה בין שני העונשים של הקבוצה, כך שמעשית יוחזרו למאזנה שתי נקודות. כעת השאלה הגדולה היא האם ניתן לייצר המשכיות על רקע המצוקה הכלכלית הלא פשוטה תחת הפירוק. בצוות המקצועי קרובים מאוד לסגירת הסגל, אך האפשרויות הכלכליות המוגבלות תחת הפירוק גורמות ללא מעט קשיים.

היום (ראשון) התאמנו בקבוצה הבלם טימור רודוסלסקי והקשר יובל טיטלמן ששייך להפועל רעננה. בעוד התנאים עם הבלם נסגרו עוד טרם נחת בישראל, בשלב זה הפועל מתקשה אפילו לעמוד בחוזה החייל של טיטלמן. במצב כזה, במידה וירשים יוכל להצטרף רק בכפוף לשחרור שחקן אחר. השניים צפויים להיבחן בשני משחקי אימון שתקיים הפועל השבוע בהרצליה מול הפועל (שלישי) ומכבי (שישי) המקומיות. באשר לשניים האלה עוד מדובר בעלות נמוכה ביחס למגן אלעד גבאי, שבצוות המקצועי מעוניינים מאוד להחתימו אך גם כאן המגבלות הכלכליות משחקות תפקיד.

בנוסף, עדיין אין התקדמות בכל הנוגע לוואהיב חביבאללה, שממשיך להיבחן בבני יהודה ואף נטל חלק במשחק אימון של הקבוצה. במועדון שוחחו עם סוכנו של השחקן והזמינו פעם נוספת את השחקן ליטול חלק באימונים מתוך אמונה שגורמים בסביבת המועדון יוכלו לסייע בצירופו, כמו גם במימון שכר דירה עבורו בדומה לחודשיים האחרונים של העונה שעברה. למרות זאת, בצד של חביבאללה ממשיכים להזכיר כי על הפועל לדאוג קודם לדיור שכן אין באפשרותו להגיע לאימונים מהכפר עין מאהל בו הוא מתגורר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מוישה

    למה המפרק לא מוציא את הקבוצה לקניה או לכחולה אם יד להם כסף לתת.לא 300000 שקל.זה לא רציני
    מדוע לחכות עד אחרי החגים
    חלון העברות נסגר וצריך את אלעד גבאי דחוף

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    חברה.רונן.מוישה.שנכם צודקים…לגביי הכחולה נכון זה לא רלוונטי.כי צריך מיליונים להחזיק קבוצה…ורונן תשובה לך יש רוכשים אבל המפרק לא קונה חתול בשק.צריך ליבדוק מי ומה וקמה.הרוכש רציני.שלא יקרה מה שקרה בשנים האחרונות.אז בואו נמתין.הסבלנות מישתלמת.בהצלחה לכולנו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר