נאור פסר. צילום: ניר קידר
נאור פסר. צילום: ניר קידר

עדיין ללא הפסד: 1:1 למכבי מול הפועל חדרה

ללא מנור סולומון הפצוע, הקבוצה של אלישע לוי הציגה משחק בינוני, אך שער של גידי קניוק סידר תיקו שני העונה. בשבת הבאה: מכבי חיפה

פורסם בתאריך: 15.9.18 21:09

מכבי פתח תקוה הייתה רחוקה מלהרשים הערב (שבת) מול הפועל חדרה, אבל ממש כמו מול בני יהודה ניצלה מהפסד וזכתה בנקודה שלא הגיעה לה, 1:1 בסיום. אין ספק שבעונה שעברה משחקים מסוג זה היו מסתיימים בהפסד, למרות שמספר גבות הורמו מכך שאלישע לוי עלה מול עולה חדשה במערך של שלושה בלמים. ללא מנור סולומון הפצוע ועם יוסי בניון ביכולת חלשה, שעשתה רושם שקבוצה אחרת נמצאת בראשו, מכבי פשוט נראתה רע וחסרת תכלית בחלק הקדמי.

אחרי מחצית ראשונה חלשה, בה רובן ככולן של ההזדמנויות היו של חדרה, הגיעו גם השערים. נאור פסר עם טעות קשה והחלקה אפשר לכדור להגיע לסלים עמאש. גם בהמשך לא ספר עמאש את פסר, פרץ לרחבה באין מפריע ובעט שטוח לפינה של צחי גיגי, 0:1 חדרה.

כשנראה היה שהקבוצה המצוינת של ניסו אביטן תבלה שבוע נוסף בפסגת הטבלה, מכבי כבשה בהתקפה היחידה שלה במשחק. עודד אלקיים הגביה, לידור כהן הוריד וגידי קאניוק בעט בלי לעצור מ-18 מ' לרשת, 1:1 בסיום. אחרי שלושה מחזורים מכבי עם חמש נקודות וללא הפסד, כאשר במחזור הבא תתארח אצל מכבי חיפה בסמי עופר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר