יוסי בניון. צילום: זאב שטרן
יוסי בניון. צילום: זאב שטרן

בניון יישאר במכבי לפחות עד ינואר: "מה שצריך לקרות עוד יקרה"

למרות רצונו לחזור לבית"ר ירושלים, הקשר הוותיק ימשיך במועדון. בחשבון האינסטגרם שלו כתב: "אני מחויב ומסור לחברים בקבוצה שלי, לצוות המקצועי ולא פחות למטרות וליעדים שהצבנו לעצמנו"

פורסם בתאריך: 16.9.18 18:57

אחרי סאגה שנמשכה בימים האחרונים, הוכרע היום (ראשון) סופית כי יוסי בניון יישאר במכבי לפחות עד לחודש ינואר, למרות רצונו לחזור לבית"ר ירושלים. בחשבון האינסטגרם שלו כתב היום בניון: "רגע של כנות. בימים האחרונים, מאז ההצעה של בית"ר ירושלים למכבי פתח תקוה, לא הסתרתי את הרצון שלי לסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים, לא חושב שצריך להסביר לאף אחד למה. בשיחות אישיות ודיונים ביחד עם אבי לוזון הוחלט שאני יוכל לעבור רק במידה ויגיע שחקן אחר שמתאים".

בהמשך כתב בניון: "לאחר שלא נמצא שחקן מתאים שיחליף אותי לשביעות רצון המועדון, הוחלט שאשאר בקבוצה. אני מכבד את רצונם ואין לי שום רצון לפגוע במועדון שתומך בי ונותן לי את הבמה להצליח. אני באמת מאמין שמה שצריך לקרות קורה ועוד יקרה, אני רוצה להודות לשני המועדונים על המאמץ, ההבנה ובעיקר הרצון. אני מחויב ומסור לחברים בקבוצה שלי, לצוות המקצועי ולא פחות למטרות וליעדים שהצבנו לעצמנו. חשוב לי להגיד דבר אחרון, אני רוצה להעביר מסר לאותם אנשים שעוטפים אותי באהבה ורצו שנהיה ביחד. עברתי בהרבה במקומות בחיים, הייתי למעלה והייתי למטה אבל שום דבר לא מובן מאליו ולא אשכח לכם את זה".

מוקדם יותר היום התקיימה פגישה בין היו"ר אבי לוזון, שכבר הודיע לא פעם שאין סיכוי שישחרר את הקשר הוותיק, לבין בעלי בית"ר משה חוגג, בה ירדה האפשרות מהפרק. במקביל, במועדון עדיין בודקים את האפשרות להשיב הביתה את המגן דור אלו ששיחק בעונה האחרונה בהפועל באר שבע, כשגם בית"ר ירושלים מעוניינת בשירותיו. בנוסף נעשו ניסיונות לשחרר את יובל שבתאי לטובת קובי מויאל.

בסוף השבוע החולף התחזקה הקבוצה סוף סוף בחלוץ, עם חתימתו הרשמית של חביב חביבו (31) מהרפובליקה של מרכז אפריקה. חביבו, שהיה מועמד בעבר למכבי חיפה, לא שיחק כדורגל כמעט שנה. בין הקבוצות בהן שיחק בעבר נמצאות לידס יונייטד האנגלית, לאנס וראן הצרפתיות וכן זולטה וארחם וגנט הבלגיות. הוא צפוי להשתכר כ-200 אלף יורו לעונה. חביבו לא מצוי בכושר משחק ועל כן לא שותף במשחק הליגה האחרון, כשבמכבי יאפשרו לו להיכנס לעניינים בהדרגה.

סיבה נוספת ליכולת הדלה של מכבי היא כמובן היעדרותו של הקשר מנור סולומון, שסובל מנקע בקרסול לאחר שנפצע באימון הנבחרת בתפר שבין המשחק מול אלבניה בליגת האומות למשחק הידידות מול צפון אירלנד. סולומון יחמיץ גם את משחק הליגה הקרוב בחוץ מול מכבי חיפה (שבת, 19:45, סמי עופר) ולאחר מכן ינסה לשוב לאימונים סדירים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר