מכבי מול הפועל חיפה
מכבי מול הפועל חיפה

מחצית אחת, נקודה אחת: 1:1 למכבי מול הפועל חיפה

למרות 45 דקות ראשונות רעות, יוסי בניון השווה את התוצאה וסידר לאלישע לוי ושחקניו מחזור נוסף ללא הפסד. מנור סולומון חזר מפציעה ועלה כמחליף

פורסם בתאריך: 29.9.18 19:55

מכבי פתח תקוה הוכיחה פעם נוספת אופי כשסיימה הערב (שבת) בתיקו 1:1 מול הפועל חיפה. שחקניו של אלישע לוי טרם נוצחו מפתיחת העונה וזו הפעם הרביעית ברציפות (!) בחמישה מחזורים שהקבוצה חוזרת מפיגור.

מכבי הייתה חלשה מאוד במחצית הראשונה ונס זמיר כמעט כבש אחרי חצי שעה כשפרץ נהדר מחלק המגרש שלו, אבל הכדור שבעט מ-25 מ' חמק ליד הקורה. השער האדום של חיפה הגיע כעבור ארבע דקות. טעות נוראית של צחי גיגי, שלא הסתדר עם רוחב פשוט יחסית של גילי ורמוט. הנגיעה של גיגי הובילה את הכדור היישר לראשו של ניסו קפילוטו ומשם לרשת, 0:1.

דידייה ברוסו נכנס על סף ההפסקה בעקבות פציעתו של מוחמד סרסור ואילו חביב חביבו עלה להופעת בכורה במקומו של תאי באריבו בפתיחת המחצית השנייה. במהלך הראשון שלו בדקה ה-52 הוא סידר מצב מצוין לגידי קאניוק, המצטיין בשורות מכבי, אבל ארנסטס שטקוס התעופף ומנע שוויון. גם לחיפה היו לא מעט הזדמנויות להגדיל את היתרון, בין השאר של ת'נאסיס פפאזוגלו וגבריאל תמאש, אבל בניגוד למחצית הראשונה, גיגי היה במקום. שער השוויון הגיע הגיע בדקה ה-60. גל שיש הגביה משמאל כדור שחלף על פני כל ההגנה האדומה ויוסי בניון המשיך מהאוויר בדיוק למרווח הצר שבין שטקוס לקורה, כובש שער שלישי העונה, 1:1.

שש דקות אחר כך פיצה גיגי על הטעות הקשה בשער שספג כשמנע אחד בטוח מפפאזוגלו. החלוץ היוןני נגח מ-5 מ' אבל נעצר בזינוק אדיר של השוער. מנור סולומון שב מפציעה ונכנס בדקה ה-69 במקומו של בניון. קאניוק כמעט השלים מהפך רבע שעה לסיום במספרת וירטואוזית, אבל פספס את המסגרת וקבע כי כל קבוצה תסתפק בנקודה. במחזור הבא תתארח מכבי אצל האלופה הפועל באר שבע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר