נאור פסר. צילום: ניר קידר
נאור פסר. צילום: ניר קידר

פסר: "התחלנו טוב את העונה ועם האוכל בא התיאבון". מרסיאל יעבור מבחן כשירות

מגן מכבי מרוצה מפתיחת העונה של הקבוצה שלו. מוחמד סרסור צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל באר שבע

פורסם בתאריך: 5.10.18 11:05

אפשר לבקר את האנמיות הדי קבועה של מכבי פתח תקוה במחצית הראשונה, אבל עם התוצאות קשה מאוד להתווכח. מלבד הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה, פיגרה מכבי בכל ארבעת משחקיה, אך גילתה אופי וטרם נוצחה העונה. מול מכבי חיפה זכתה בכל הקופה, מול בני יהודה, הפועל חדרה ובשבת האחרונה מול הפועל חיפה סיימה בתיקו.

"למרות שלא הפסדנו, אני חושב שעדיין יכולנו לצבור יותר נקודות", אמר המגן הוותיק נאור פסר. "יש לנו סגל טוב יותר מהעונה שעברה, אבל כרגע מוקדם לדעתי להציב מטרות. העונה עוד ארוכה והליגה מאוד שוויונית". חביב חביבו שערך בכורה במחצית השנייה השתלב היטב בהתקפת מכבי ובקבוצה בטוחים שיבוא לידי ביטוי כשייכנס לכושר משחק. מי שזכה למחמאות הוא גידי קאניוק, שמתחילת העונה מציג יכולת מצוינת ומסוכן מאוד ליד השער.

מפגש פיקנטי צפוי למאמן אלישע לוי, שישוב בשבת (20:30) לאצטדיון טרנר ויפגוש את הפועל באר שבע, אותה אימן בטרם עבר להדריך את נבחרת ישראל. מנור סולומון ששולב כמחליף לאחר שהחלים מפציעה, צפוי לשוב להרכב. מוחמד סרסור שנפצע והוחלף עוד במחצית הראשונה מול הפועל חיפה יעבור בדיקה, אך ההערכה היא כי מדובר במכה יבשה בלבד והוא יהיה כשיר להתמודדות. ז'והן מרסיאל שחש מתיחה בשריר והוצא מהסגל ברגע האחרון, יעבור גם הוא מבחן כשירות.

בינתיים, קבוצת הנוער של מכבי הייתה שותפה למשחק צמרת מצוין בשבת האחרונה מול מכבי תל אביב שהסתיים בתיקו 3:3. ארד בר (40) וליאל עבדה (66) איזנו פעמיים עבור התכולים והחזירו אותם מפיגור. פנדל של אורי ארצי (77) העלה את המארחת ליתרון ראשון, אבל הצהובים כבשו שמונה דקות לסיום וחילקו את הנקודות.

"לאוהדים היה משחק מהנה ורב אירועים, אבל המאמנים פחות אוהבים את כל הבלאגן הזה ומעדיפים שקבוצתם תשלוט בעניינים", אמר מאמן מכבי, תמיר לוזון. "עם זאת, טבעי ששתי קבוצות איכותיות כאלה יציגו כדורגל ברמה גבוהה. אני מרוצה מהרצון של השחקנים שהראו אופי וחזרו פעמיים מפיגור". בתום חמישה מחזורים מדורגת מכבי שלישית בטבלה עם 10 נקודות ובשבת תשחק בחוץ מול הרביעית מכבי נתניה, לה שתי נקודות פחות. "אנחנו פחות בעניין של מיקום בטבלה ויותר מסתכלים על כמה שחקנים נפתח ונקדם לבוגרים", סיכם לוזון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר