שינו זוארץ. צילום זאב שטרן
שינו זוארץ. צילום זאב שטרן

שינו זוארץ מונה ליו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אין לי ספק שנגיע למקום טוב בהרבה"

הספונסר לשעבר של מכבי נבחר לתפקיד באופן רשמי, אחרי שכבר נפסל לפני ארבעה חודשים בגלל סעיף הזיקה. "זו לא שעתו היפה ביותר של הכדורגל", הודה לאחר המינוי

פורסם בתאריך: 4.10.18 23:26

בפעם השנייה, איש מכבי פתח תקוה ממונה לתפקיד האיש החזק בכדורגל הישראלי. אחרי סאגה שארכה מספר חודשים, מונה היום (חמישי) שינו זוארץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. כזכור, מועמדותו של זוארץ נפסלה לפני ארבעה חודשים בעקבות סעיף הזיקה, אך סעיף זה בוטל בסופו של דבר והספונסר לשעבר של מכבי מונה רשמית לתפקיד.

"בחרתי בתפקיד ונבחרתי לו, כי אני מאמין גדול בכדורגל שלנו", אמר זוארץ לאחר מינויו. "זאת אולי לא שעתו היפה ביותר, צריך להודות בזה, אבל אין לי ספק כי בזכות חשיבה יצירתית, עבודה מאומצת ושילוב כוחות עם כל מי שרוצה ומוכן לעשות למען קידום ופיתוח הענף, נגיע למקום טוב בהרבה. ההתאחדות לכדורגל היתה ולעולם תישאר הגוף המוביל בניהול ובפיתוח הכדורגל, וזאת אחריות כבדה וזכות גדולה".

עוד הוסיף זוארץ: "אני אוהב את הכדורגל עשרות שנים, חלק ממנו כבר יותר מעשור, ומודע היטב לחשיבותו החברתית והלאומית. ניצבים לפנינו לא מעט אתגרים גדולים, מקצועיים, חברתיים, אבל חשוב לזכור כי הפוטנציאל עצום. יש כאן מדינה שמשוגעת על כדורגל, יש כאן עשרות אלפי ילדים שחולמים יום אחד ללבוש את מדי הנבחרת ולייצג את מדינתם, יש לכולנו חלום משותף לראות את הנבחרת הלאומית שלנו משיגה כרטיס לטורניר גמר אליפות אירופה ולמונדיאל. אני לא מבקש ימי חסד, אני מכיר היטב את דרישות התפקיד, את האתגרים שהוא מציב ואת האחריות שבאה עמו. ידעתי היטב לאן אני מגיע, ואני יודע היטב לאן אני רוצה להוביל את ההתאחדות, את הכדורגל ואת נבחרות ישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר