מנור סולומון. צילום: ניר קידר
מנור סולומון. צילום: ניר קידר

מנור סולומון ייעדר כחודש, עומר דנינו: "מגיעים לנצח את סכנין"

במכבי התאכזבו מההפסד הראשון העונה במשחק מול באר שבע, וספגו מכה נוספת עם פציעתו של הכוכב. תאי בריבו זומן לסגל הנבחרת הצעירה

פורסם בתאריך: 12.10.18 11:10

מכבי פתח תקוה היא ממש לא הקבוצה הראשונה שמקבלת בראש בטרנר, אבל היא בהחלט הראשונה שהובסה שם העונה. אף אחד לא חשב שהקבוצה של אלישע לוי לא תפסיד עד סוף העונה, אבל ההפסד הראשון העונה של המאמן מול האקסית בהחלט החזיר את האורחת לפרופורציות. מי שספג את עיקר הביקורת הוא הבלם ז'והן מרסיאל. 33 דקות על המגרש הספיקו למופע בלהות שכלל הכשלה שגרמה לפנדל ושתי טעויות קשות שתורגמו לצמד של בן שהר בטרם הוחלף על ידי עומר דנינו, שייצב את החוליה האחורית וצפוי לקבל את הקרדיט במשחק הבא. "לא ציפינו לנצח כל העונה והיה ברור שמתישהו ההפסד הראשון יגיע, אבל מצד שני גם לא ציפינו לספוג רביעייה, עם כל הכבוד לעובדה שמדובר בבאר שבע בטרנר", אמר דנינו. "אנחנו קבוצה חזקה, פתחנו טוב את העונה למרות ההפסד ונמשיך הלאה".

מנור סולומון ששב להרכב הפותח לאחר פציעה התלונן על כאבים בשריר הארבע ראשי והוחלף בדקה ה-50. בתחילת השבוע עבר סולומון בדיקת אולטרסאונד שהעלתה כי הוא סובל מקרע בשריר ועל כן החליטו מאמן הנבחרת אנדי הרצוג ורופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי לשחרר אותו מצמד המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה בליגת האומות. סולומון צפוי להיעדר כחודש מהמגרשים ובאופן אירוני, שהר ששב להרכב באר שבע לאחר תקופה ארוכה והחזיר בריבית, זומן במקומו. במקביל, במועדון הביעו שביעות רצון מזימונו של החלוץ תאי בריבו לנבחרת הצעירה לקראת צמד משחקי הבית מול אירלנד וקוסובו שיסיימו את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה. במשחק אימון שקיימה הקבוצה ביום רביעי מול בית"ר ירושלים, ניצחה מכבי 0:2 משערים של חביב חבאיבו ופאדי זיידאן.

לאחר פגרת הנבחרת תארח מכבי את בני סכנין, שתגיע במצב רוח מרומם לאחר ניצחון הבכורה המשכנע בליגה 0:3 על הפועל חיפה. "סכנין עשתה ניצחון יפה ויש לה קבוצה טובה ומאוד מסוכנת בחלק הקדמי. יהיה משחק קשה אבל בבית אנחנו מגיעים לנצח", אמר דנינו. "מעבר לזה אנחנו שואפים גבוה ורוצים להיות בפלייאוף העליון, אבל כמובן שזה עדיין מוקדם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר