ז'והאן מרסיאל. צילום: ניר קידר
ז'והאן מרסיאל. צילום: ניר קידר

מרסיאל צפוי לעזוב את מכבי בינואר. אלישע לוי: "הוא צריך לקחת את עצמו בידיים"

הבלם הצרפתי איכזב בתיקו מול סכנין והוחלף במחצית: "זה היה מתבקש", אמר המאמן. המגן הימני עיסא סיסוקו הגיע למבחנים, גם מאור קנדיל מועמד. חביבו צפוי לחזור לסגל מול הפועל רעננה, סולומון ימשיך להעדר

פורסם בתאריך: 23.10.18 17:01

אכזבה במכבי פתח תקוה לאחר התיקו המאופס מול בני סכנין, כשעל אף הרשת הנקייה חוסר שביעות הרצון היא בעיקר מהחלק האחורי שנראה היה פרוץ. ז'והאן מרסיאל, שהוחלף במחצית, נראה רע מתחילת העונה ונכון לעכשיו הכוונה היא להחליף אותו בינואר. "הוא צריך לקחת את עצמו בידיים ולהיראות יותר טוב", מודה אלישע לוי. "יש תקופות לשחקן כדורגל והוא כרגע בתקופה פחות טובה. השתדלתי מאוד לא להחליף אותו לפני המחצית כי אני לא נוהג לעשות את זה, למרות שהפעם זה היה מתבקש".

מי שאולי יחזק את חוליית ההגנה של התכולים הוא המגן הימני עיסא סיסוקו, סנגלי בן 33 שנחת למבחנים בקבוצה וצפוי לקחת חלק באימון הקבוצה היום. סיסוקו הוא שחקן חופשי ששיחק בעבר באמיין הצרפתית ויוכל לחתום מיידית אם ירשים את לוי. סיסוקו שיחק במהלך הקריירה בנאנט, גנואה, בארי ואנז'ה. יש לו ארבע הופעות במדי הנבחרת הסנגלית. בעונה שעברה הוא פתח ב-18 משחקים במדי אמיין מהליגה הראשונה בצרפת. במידה וסיסוקו לא ירשים, מי שעשוי להגיע בהשאלה בחודש ינואר הוא מאור קנדיל ממכבי תל אביב.

במכבי מקווים כי הקבוצה תשוב להציג את היכולת הטובה שהציגה בתחילת העונה כשיחזרו הפצועים.  "יש לנו יותר מדי שחקנים פצועים בחלק הקדמי. זה כבר הרבה זמן ככה", מספר לוי, שנאלץ להסתדר ללא חביב חביבו ומנור סולמון, כשלידור כהן היה כשיר למחצית בלבד והראה סימני חלודה. כהן עשוי להמשיך לקבל מנוחה גם בשבת בעקבות הכאבים שחש לאחר המשחק. בשורות טובות הגיעו מצידו של מנור סולמון שהחל באימונים עם כדור השבוע, וצפוי לחזור בשבוע הבא גם לאימונים עם הקבוצה. את המשחק הקרוב מול הפועל רעננה הוא צפוי להחמיץ בכל מקרה. לעומת זאת, חביבו צפוי לחזור, וכמוהו גם עודד אלקיים שהחמיץ את המשחק האחרון בגלל פציעה.

"אני לא מתעסק בזה, מתעסק במי שכן יכול לשחק", ממשיך לוי. "אנחנו עדיין דבוקים לצמרת, למרות שניצחון שלנו מול סכנין היה פותח פער מסוים. זה היה משחק שטוב מאוד לנצח בו אבל אסור להפסיד בו. היינו רוצים להיות עם רצף יותר טוב, אבל עוד ניצחון אחד אני חושב היה ממקם אותנו איפה שאנחנו רוצים". ביום שבת (18:00) תתארח הקבוצה באיצטדיון רמת גן אצל הפועל רעננה, שמגיעה בכושר לא טוב למשחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר