נאור פסר. צילום: ניר קידר
נאור פסר. צילום: ניר קידר

הולכת אחורה: מכבי ספגה בתוספת הזמן והפסידה 1:0 לרעננה

הקבוצה של אלישע לוי רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והפסד שני העונה. התכולים הציגו משחק חלש וסבלו מהרחקתו של נאור פסר

פורסם בתאריך: 27.10.18 20:06

פתיחת העונה החיובית של מכבי גרמה לרושם שפניה של הקבוצה של אלישע לוי הם לחלק העליון של הטבלה, אך התוצאות ובעיקר היכולת בשבועות האחרונים צריכות להדאיג את אנשי המועדון. הערב (שבת) רשמה הקבוצה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, אחרי הפסד 1:0 דרמטי להפועל רעננה, לאחר שער של המחליף יואב תומר בדקה ה-92.

האדומים פתחו טוב יותר את המשחק והיו קרובים לכבוש כבר בדקה השנייה מרגליו של קייס גאנם. בניגוד למהלך המשחק, בדקה ה-29 גידי קאניוק הגביה כדור חופשי, תאי בריבו נגח משלושה מטרים ואסף צור בהצלה אדירה מנע שער. בדקה ה-50 מכבי נשארה בעשרה שחקנים אחרי שעבירה גסה של נאור פסר זיכתה אותו בכרטיס צהוב שני.

בדקה ה-62 רעננה כבשה מרגליו של כארם ארשיד, אך השופט נעאל עודה פסל את השער בעקבות ספק עבירה של אריאל תיירי נגוואקם. הלחץ של המקומיים נמשך ובדקה ה-81 ירדן כהן בעט החוצה ממצב קורץ. בדקה ה-92 מכבי שילמה את המחיר על משחק חלש. ירדן כהן בישל מצד שמאל למחליף יואב תומר, שכבש מקרוב את שער הניצחון. ביום שבת הבא תארח מכבי את קריית שמונה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר