גל חצור, גיא בלוםצילומים: זאב שטרן, עזרא לוי
גל חצור, גיא בלום צילומים: זאב שטרן, עזרא לוי

סוער בהפועל: קבוצת הוואטסאפ החדשה והעימות החריף בין גל חצור לגיא בלום

עוד לפני ההפסד הכואב להפועל עכו אתמול, התנהלה שיחת טלפון קשה בין הספונסר הראשי למנכ"ל. חצור טוען כי עו"ד יונגר הבטיח כי יסיים את תפקידו של בלום, המפרק מכחיש. בלום: "תגובתי בנושא כנראה עלולה לפגוע או לאכזב את מר חצור ואין לי כוונה לעשות זאת בתקשורת"

פורסם בתאריך: 6.11.18 14:20

לא ברור אם יש קשר לתוצאות הלא מרשימות על המגרש, אבל הפיצוץ בגזרה הניהולית שהתרחש השבוע בהפועל גלש לפסים אישיים שמזכירים תקופות חשוכות מהעונות האחרונות שבמועדון קיוו לשכוח. הכל החל, לטענת הספונסר הראשי גל חצור, כאשר מנכ"ל המועדון, גיא בלום, הודיע כי הוא מעוניין לפתוח קבוצת וואטסאפ חדשה של המועדון וביקש שלא יהיו חברים בה תורמים משמעותיים למחלקת הנוער – חצור, דני משיח ויוגב איטח, וכמו כן שלא יהיה חבר בה גם איז'ו ויינר, פעיל ותיק ומוערך במחלקה.

המהלך פגע קשות בפעילים הוותיקים שכזכור מבצעים את עבודתם בהתנדבות, מה גם שמדובר בקבוצה בה מתקבלים עדכונים על תוצאות המחלקה ואף נשלחות בה באופן מסורתי ברכות יום הולדת לעובדי המועדון. חצור יצר קשר עם בלום על מנת להבין את פשר הדבר ולדבריו נענה בפשטות: "ככה החלטתי".

כאן החלו הטונים לעלות וחצור כינה את המנכ"ל "חתיכת אפס" כשהוא מוסיף – "לא אשאר במועדון דקה כל עוד אתה פה". בהמשך התקשר חצור למפרק, עו"ד יצחק יונגר, והודיע לו כי מבחינתו בלום הגיע על מנת לרסק את המועדון. "חודשים אני לא מגיע לסירקין, לא לוקח את הילדים שלי לאימונים, פשוט לא מתקרב", קבל חצור. "בחיים לא שמעתי שמפטרים מתנדבים ומוציאים אותם מקבוצת הוואטסאפ. המנכ"ל שלושה חודשים בתפקיד, לא הביא ספונסר אחד ולא שקל אחד. בית הספר לכדורגל עם 100 ילדים, במכבי יש 500 ואפילו בעמישב ובבית"ר פתח תקוה יש יותר מהפועל. הוא הביא את המחלקה לשפל ובמקום לנסות להרים אותה הוא מרחיק גם את המתנדבים". עוד הוסיף חצור כי בשיחה עם יונגר אמר לו המפרק כי "נשבר לו" מההתנהלות של בלום וכי הוא צפוי להודיע לבלום על סיום תפקידו במועדון. "לא אמרתי לגל חצור שאני מתכוון לפטר את גיא בלום", שלל עו"ד יונגר את דבריו של חצור.

"ישנם מספר נושאים אשר הינם קו אדום מבחינתי כמנכ"ל ואחד מהם הוא אופן העבודה שלי עם עובדי המועדון – קיום קבוצת עבודה עניינית שלי עם עובדי המועדון אינה נושא לדיון ציבורי", הגיב לדברים בלום. "עם זאת, אין מניעה, מבחינתי כי חצור וכל אדם אחר יכלל בקבוצת וואטסאפ של מחלקת הנוער הקיימת מספר שנים וכוללת גם עובדים לשעבר, מתנדבים וכו'. לא ברור לי מדוע למר חצור יש בעיה עם כך שתתנהל במקביל גם קבוצת עבודה בה יכללו רק העובדים השכירים של המועדון. בנוגע לשאר הטענות, תגובתי בנושא כנראה עלולה לפגוע או לאכזב את מר חצור ואין לי כוונה לעשות זאת בתקשורת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מאור

    גיא בלום לך הבייתה לא רוצים אותך בהפועל אתה גאוותן ושחצן
    גל חצור היה פה לפניך ותרם המון כסף ותמיד הציל את הפועל במצבים הכי קשים
    "מה אתה עשית"? חוץ מלרחת משכורת 15000 אלף שקל ולפגוע במתנדבים ובגל חצור
    אני לא מגיע למגרש ולמשחקים כל עוד גיא בלום מנכ"ל".נקודה
    גל חצור אוהבים אותך אתה המלך של הפועל פ"ת

  2. שי

    המפרק עו"ד יונגר הוא חבר של סתיו שחם בעלי הפועל כ"ס לשעבר
    מעניין לגבי המינוי של גיא בלום שהיה…מנכ"ל הפועל כ"ס
    אין מזל להפועל פת
    הפועל "איוב "פת

  3. מכיר מקרוב

    סוף סוף הגיע בן אדם מבחוץ למערכת שמבין ששלושת המוסקטרים מר חצור , נושא כליו מר דני משיח ומר איטח ששלושתם במועדון לא מתוך אהבה או דאגה אלא מתוך אינטרס לעסק שלהם לכך שלילדים שלהם יהיה מקום לשחק כדורגל .
    חצור ומשיח הורסים את המחלקה כבר שנים אליהם הצטרף איטח . שלושתם לא מבינים בכדורגל גונבים את דעת הקהל כאילו הם עוזרים ומצילים את המועדון בפועל הם הרסו את המועדון סילקו כל בן אדם שלא נתן לילדים שלהם לשחק
    המועדון מר חצור לא נמצא בשפל בגלל מר בלום הוא נמצא בשפל בגלל אנשים נוכלים כמוך וכמו השפוט שלך מר משיח
    הגיע הזמן שיקום בן אדם ויגרש אתכם מהמועדון שיחזור להיות נקי מנוכלים וגונבי דעת . בדרך קחו איתכם את המנהל המקצועי המהולל פרדי דוד שעושה כל מה שאתם אומרים לו

  4. אחד שלא מבין

    אתה מבלבל את המוח להעיף את בלום ויפה שעה אחת קודם. בלי גל הקבוצה לא היתה קיימת מזמן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר