אוהדי הפועל, עו"ד יצחק יונגר. צילום: זאב שטרן, יח"צ
אוהדי הפועל, עו"ד יצחק יונגר. צילום: זאב שטרן, יח"צ

יונגר: "עם כל הכבוד לאוהדים, הם לא יקבעו לי איך לנהל את העניינים"

אחרי המחאה נגדו במשחק ההפסד לעכו, המפרק הזמני של הפועל אומר: "300 אלף שקלים זה לא מספיק. האפשרויות? או שהם יעלו את ההצעה, או שאמצא מישהו אחר או שאמתין". הכחולה בתגובה: "הצעת הפתיחה שלנו לרכישת המועדון תשקל בשנית רק לאחר פרסום המכרז"

פורסם בתאריך: 7.11.18 11:05

עניין המכרז למכירת המועדון ממשיך להעסיק את אוהדי הפועל ובמשחק ההפסד 2:1 להפעל עכו קראו האוהדים למפרק לפרסמו בהקדם האפשרי כשתלו שלט בו נכתב: "יונגר, הבטחת – תקיים! תוציא את הפועל למכרז", כמו גם סטיקרים בהם צוין משחק הבית האחרון במנוי שייערך ב-14 בדצמבר, ולאחריו מקווים כולם כי הפועל תעבור לידי עמותת הכחולה. כזכור, בעמותה הנושאת בעלויות שכרו של בלום, מאיימים להפסיק את התשלום במידה והמכרז לא יפורסם בקרוב. יש לציין כי לאחר שבעמותה נפגשו עם ראש העיר החדש רמי גרינברג ודנו עמו באפשרויות לשיתוף פעולה עתידי למען הפועל, שוחח גרינברג עם המפרק והשניים צפויים לתאם פגישה בקרוב.

לגבי המסר הברור מהיציע לפרסום המכרז אמר המפרק: "עם כל הכבוד לאוהדים ויש לי הרבה כבוד אליהם, לא הם יקבעו לי איך מנהלים את הדברים. מי אלה, אותם 300 אוהדים שקנו מנוי לסיבוב אחד? הבטיחו לי שיהיו 3,000-4,000 איש שיקנו מנוי ב-200 שקלים. בסוף קנו אולי 300-400. נפגשתי עם הכחולה ואני בודק את האפשרויות. בסופו של דבר התפקיד שלי הוא להביא כסף לנושים ומדובר בגוף עסקי. אני לא אומר שאין שיקולים נוספים, אבל זה בראש ובראשונה. ברגע שהכחולה באה ואומרת שהיא מוכנה לשלם 300 אלף שקלים זה לא מספיק. האפשרויות? או שהם יעלו את ההצעה, או שאמצא מישהו אחר או שאמתין. אני מדבר עם אנשים וזו לא ההצעה היחידה, אבל הדברים עוד לא מגובשים ועדיין לא החלטתי האם לצאת עכשיו למכרז או לא".

בעמותת הכחולה הגיבו לדברים: "אנו מופתעים מדבריו של המפרק עו"ד יונגר, אך אין בדעתנו להתנגח עימו בעת הנוכחית שכן אנו מעדיפים להתרכז בהכנות לרכישת המועדון ומודאגים ממצבו ההולך ומתדרדר. גם עו"ד יונגר יודע היטב שללא חיזוק משמעותי בחלון ההעברות של ינואר, עשוי להיגזר גורלה של הקבוצה הבוגרת, ולכן אין מנוס אלא יציאה למכרז. אמרנו לא אחת ונחזור על כך, שהצעת הפתיחה שלנו לרכישת המועדון תשקל בשנית רק לאחר פרסום המכרז. אם יחליט המפרק לחכות עם פרסום המכרז הוא יפגע הן בנושים, הן במועדון ובעיקר באוהדים הרבים והנאמנים של הקבוצה".

עוד הוסיפו בעמותת האוהדים: "על מנת להעמיד דברים על דיוקם נציין כי לפני תחילת העונה הציעה הכחולה לרכוש 1000 מנויים לסיבוב הראשון של הליגה הלאומית במחיר של 150,000 שקלים ולקחת על עצמה את שיווקם של המנויים ומכירתם לאוהדי הקבוצה, אך המפרק בחר לדחות את ההצעה והחליט על מחיר של 200 שקלים למנוי לסיבוב הראשון. חרף האמור התגייסה הכחולה ופעלה להבאת אלפים ליציע ודאגה ליצירת אווירה נהדרת ותומכת ביציעים. אנו מכבדים ומוקירים את פועלו של יונגר למען המועדון וסומכים על פיקחותו וערנותו ובטוחים כי הוא יקבל את ההחלטה הטובה ביותר בנסיבות העניין ויוציא את המועדון למכרז בהקדם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    מר.יונגר.אוליי רק השוער הדייג שלך.ידאג לך לרדת ליגה.תמשיך איתו.אכלה סופג גולים.היריבות אוהבות אותו.בושה וחרפה. אייך שזה מיתנהל.לא מאמין עלך איש משכיל

  2. כחול צעיר

    אולי תחליפו לתמונת נושא בפייס לקודמת נשאר רק להאמין באמונות תפלות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר