לידור כהן. צילום: ניר קידר
לידור כהן. צילום: ניר קידר

מתנה מהאקס: 0:1 דרמטי למכבי על מכבי נתניה

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, דני עמוס סידר לחביב חביבו שער קל לקראת הסיום והוריד את מפלס הלחץ מאלישע לוי ושחקניו

פורסם בתאריך: 10.11.18 18:21

מכבי פתח תקוה הוכיחה היום (שבת) שצריך יותר מזל משכל, כשגברה 0:1 בחוץ על מכבי נתניה וקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, כמו גם רצף של שלושה ניצחונות צהובים.

חביב חביבו, שחייב היה לראות אדום כבר בדקה השלישית אחרי מרפק לפרצופו של דודי תירם – אירוע שנעלם מעיני צוות השיפוט, בסך הכל ניסה לעזור בדקה ה-87 לחברו לידור כהן, ששכב פצוע בתיבת החמש. מנור סולומון זיהה את הסיטואציה, נמנע מלהכניס את השניים לנבדל ובדיוק בזמן שלח רוחב למרכז הרחבה, דני עמוס, מספר 1 של נתניה שרשם מספר הצלות נפלאות בעיקר מניסיונות של גידי קניוק, קלקל את הרושם עם השמטה אומללה. חביבו, כמעט במקרה, גלגל פנימה מול שער ריק וחזר לראות מה שלום הפצוע. עמוס, שעמד בשערה של מכבי בעונה שעברה, נשכב על הדשא כלא מאמין.

מילים טובות מגיעות ליוסי גינזבורג, שפתח במקומו של צחי גיגי הפצוע והציג יכולת טובה בין הקורות כשמנע ניסיונות הבקעה של גיא מלמד ומוטי ברשצקי. יוסי בניון, שפעולתו היחידה במגרש הייתה דווקא גליץ' נדיר וחילוץ כדור מברשצקי, הוחלף בדקה ה-63 במוחמד סרסור. דקה לסיום המשיך חביבו להיות במרכז העניינים כשספג מרפק מויקי כחלון. כאן איתן שמואלביץ' לא פספס, הרחיק את המגן ומכבי שמרה על הניצחון היקר עד הסיום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר