לידור כהן. צילום: ניר קידר
לידור כהן. צילום: ניר קידר

"פקחתי את העיניים וראיתי את חביבו מבקיע". לידור כהן משחזר את השער הביזארי של העונה

שער הניצחון של חביב חביבו מול מכבי נתניה קיבל חשיפה עולמית, והקשר, שטופל על ידי החלוץ על כר הדשא, נזכר ברגע המוזר של השנה. חמישה משחקני המועדון זומנו לסגל נבחרת הנוער

פורסם בתאריך: 12.11.18 10:32

לא בכל יום מצליחה מכבי פתח תקוה לייצר עניין ברמה הארצית, אבל אין ספק שעוד ידובר רבות בשער הניצחון ההזוי של חביב חביבו מול מכבי נתניה. מחד, חייב היה החלוץ לראות אדום אחרי מרפק מכוער לדודי תירם בדקה השלישית ומאידך גילה רגישות למצבו של חברו הפצוע לידור כהן, שספג בעיטה בצלעות ושכב פצוע בתיבת החמש. כאילו כפרס, נהנה חביבו מהשילוב בין האסיסט של מנור סולומון לטעות הקשה של דני עמוס וחגג שער בכורה בישראל שקטע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עבור מכבי והוציא אותה לפגרה במקום השישי עם 13 נקודות.

"עצרתי את הכדור על החזה, אחד הבלמים של נתניה בעט לי בצלעות ונעצרה לי הנשימה לכמה שניות", שחזר לידור כהן את אחד הרגעים הביזאריים בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, שזכה לחשיפה גדולה בכל העולם דרך הרשתות החברתיות. "הרגשתי שמישהו בא להרים אותי, אבל לא ידעתי מי זה כי הראש היה על הרצפה ועצמתי עיניים. הייתי בטוח שזה אחד משחקני נתניה שחושב שאני מבזבז זמן. ברגע שהוא עזב אותי פקחתי את העיניים וראיתי את חביבו מבקיע".

כהן עדיין סובל מפציעה בשרירי הבטן ואינו כשיר במאת האחוזים, אך עובר טיפולים אינטנסיביים ומקווה לשוב לאיתנו לאחר הפגרה. "היה חשוב לנו לקחת שלוש נקודות בכוח, כי אחרי הפגרה יש לנו משחק נגד מכבי תל אביב", הוסיף כהן. "לא רצינו להיכנס לסחרור בתחתית ובמקום זה הדבקנו את הפער מנתניה וצמצמנו את המרחק מקריית שמונה".

מי שזכה למחמאות ופרגון מהשחקנים ומהצוות המקצועי על משחקו היה השוער יוסי גינזבורג, שפתח במקום צחי גיגי שסבל מכאבי גב והציג יכולת מצוינת ושמר על שער נקי. "יוסי חיכה הרבה זמן להזדמנות שלו ולקח אותה בשתי ידיים", אמרו במועדון. "הוא התרגש והיה בטירוף כל המשחק. חשוב שתהיה לזה המשכיות". הקבוצה קיימה אימון בשלישי השבוע ולאחריו זכו השחקנים לחופש וישובו לאימונים בשני הבא.

לא פחות מחמישה נציגי המועדון – אורי ארצי, אור בלוריאן, תומר בנבנישתי, ארד בר וליאל עבדה, נכללים בסגל נבחרת נוער א' (עד גיל 19) שפתחה השבוע את הופעותיה בטורניר מוקדמות אליפות אירופה הנערך בגיאורגיה, בו משתתפות מלבד המארחת גם אזרבייג'אן וליכטנשטיין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר