עורכי הדין תומר פרסלר ויצחק יונגר
עורכי הדין תומר פרסלר ויצחק יונגר

צו יש, מכרז עדיין אין: עו"ד יונגר מונה למפרק הקבוע של הפועל

בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט המחוזי בלוד, מונה המפרק הזמני באופן קבוע לתפקיד. עורך הדין של חלק העובדים ביקש לחקור את נושא הפנסיה של השחקנים

פורסם בתאריך: 19.11.18 09:52

המפרק הזמני של הפועל, עו"ד יצחק יונגר, מונה הבוקר (שני) רשמית למפרק הקבוע של הקבוצה, כך נקבע בדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי בלוד אצל השופטת עירית וינברג-נוטוביץ. בדיון נכחו בין היתר עו"ד תומר פרסלר, בא כוחה של עמותת הכחולה ויו"ר העמותה, דרור שי. במהלך הדיון לא נשמעה התנגדות למינויו של עו"ד יונגר למנהל מיוחד באופן קבוע.

עו"ד אופיר רונן, המייצג חלק משחקני הפועל בעונה שעברה, שכזכור לא קיבלו שכר במשך תקופה ארוכה בתקופת הבעלים הקודם, דורון גלנט, הפנה את תשומת לב השופטת לכספי הפנסיה שלא שולמו כחוק ללקוחותיו. "אנחנו תומכים במינויו של עו"ד יונגר, אבל מבקשים שיבצע חקירה מקיפה של מי שעמד מאחורי החברה לרבות בכל מה שקשור להעלמת כספי הפנסיה של העובדים ובעיקר השחקנים", אמר בדיון עו"ד רונן. "יש כאן בור של בין מאות אלפי שקלים למיליוני שקלים בגין פנסיה, כשלחלק מהעובדים כלל לא נפתחו קופות ולחלקם ניכו כספים במשך שנים שלא הועברו ליעדם".

עו"ד תומר פרסלר ודרור שי היום בדיון

בנוסף טען עו"ד רונן כי לחלק מהשחקנים הובטח לקראת תום העונה שעברה לקבל כספים הנמצאים בקרה התקציבית, מה שלא קרה בסופו של דבר בשל עיקולים שונים. "אנחנו מבקשים שהמפרק יחקור גם את העניין הזה ויברר לאן נעלמו הכספים והאם היו כאלה בבקרה", סיכם עו"ד רונן. בסיום הדיון, הורתה כאמור השופטת וינברג-נוטוביץ על מינויו של עו"ד יונגר כמנהל מיוחד.

יש לציין כי במהלך הדיון לא הייתה כל התייחסות למכרז למכירת זכויות הניהול של הקבוצה, כאשר עו"ד יונגר ממשיך להמתין להצעות נוספות מלבד זו של הכחולה. בעבר כבר הבהיר המפרק כי ההצעה בסך 300 אלף שקלים אותה מתכוונת הכחולה להציע נמוכה מדי, וכי כל עוד לא יהיו מתמודדים נוספים מול העמותה עו"ד יונגר לא יפרסם את המכרז. למרות זאת, גורמים בסביבת המועדון טוענים בימים האחרונים כי הסיכויים לפרסום המכרז בשבועות הקרובות עלו, כאשר גם למצבה המקצועי הקשה של הקבוצה ישנה השפעה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    כחולה.זה כולנו.בלי איש אמיד בממון ×הכסף שייש .לא תהייה בררה.למרר יונגר.והו ישחרר את הקבוצה.לשחרר במצב הנוככי בלתי אפשרי התשובה שוב פעם ניפול.והמטרה.לייצב את הקבוצה. בלי כסף והרבה.כסף .לא נוכל.להיתיישר.בהצלחה לכולנו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר