איליי חן, דניאל טסקר. צילום מתוך אתר ההתאחדות לכדורגל
איליי חן, דניאל טסקר. צילום מכבי פתח תקוה, ההתאחדות לכדורגל

במכבי פתח תקוה מתגאים: ניצחנו שני שחקני נוער שלנו בבית המשפט

במועדון העבירו הודעה לפיה הם "שמחים מאוד" על שניצחו במאבק משפטי את איליי חן ודניאל טסקר, שביקשו להשתחרר מהמועדון. "כנראה שבמכבי פתח תקוה הוזים דברים", אמר עו"ד שי אליאס, שייצג את חן

פורסם בתאריך: 26.11.18 16:53

במכבי פתח תקוה מתגאים כבר שנים ארוכות במחלקת הנוער ובכישרונות הרבים שמשולבים בקבוצת הבוגרים. לכן מעט משונה היה כאשר המועדון הודיע רשמית על "ניצחונות" מול שני שחקנים מקבוצת הנוער שביקשו להשתחרר מהקבוצה. מדובר בשחקן הכנף איליי חן והמגן הימני דניאל טסקר, שכל אחד מסיבותיו, פנו להליך בוררות בבית המשפט לאחר שלטענתם במכבי סירבו לשחררם. "מועדון מכבי פתח תקוה שמח מאוד בשבועיים האחרונים אחרי שני ניצחונות בבתי משפט", נכתב בהודעה שיצאה לתקשורת מהמועדון בנוגע לשני השחקנים.

שתי הבקשות נדחו ובעוד לטענת המועדון חן קרוב לסיכום במועדון לארבע העונות הקרובות, טסקר, שנרכש מנשר, צפוי לעזוב לאחר שישלם את הסכום שהשקיעה בו מכבי פלוס הוצאות משפט, סך כולל של למעלה מ-70 אלף שקלים. את מכבי ייצגו בדיונים עורכי הדין יוסי גייר וטל ספיבק.

לחן היה הסכם לשלוש שנים שנחתם עת היה בן 15, בסיומו יכולה הייתה מכבי להחליט אם לוותר עליו או להציע לו חוזה. חודשיים לפני יום הולדתו ה-18, במועדון החליטו לממש את האופציה ולהציע לו חוזה חדש. לדברי גורמים במחלקה, בתקופה האחרונה היה השחקן מאוכזב ממעמדו המקצועי, כשצעירים דוגמת ליאל עבדה שיחקו לפניו. מנגד, בתביעתם לבית המשפט טענו חן ובאי כוחו כי קיים נתק בינו לבין אנשי המועדון לאחר שהשחקן סירב לחתום על חוזה לשלוש שנים נוספות בתנאים שהוצעו לו, וכי ספג מאז מסכת של התנכלויות והשפלות. "בעקבות עצות אחיתופל של עורכי דין שסיפרו לו שהוא יכול להשתחרר, השחקן העלה טענות הזויות ושקריות שכביכול מתעללים בו למעלה משנה. הוא ניסה לעשות מהלך שכשל", טענו מנגד במועדון.

לגבי טסקר, מדובר בהסכם משולש בין המועדון, השחקן ועירוני נשר, ממנה הושאל למכבי בנערים א' כאשר למלאבסים אופציה לרכישה. במכבי החליטו לממש את האופציה ולרכוש את השחקן, אך גם כאן לדברי גורמים במועדון, עצות אחיתופל ואולי הבטחות ממועדונים אחרים להסכמים טובים יותר, ביקש השחקן לעזוב, זאת אחרי שהכסף עבורו לנשר כבר שולם. בין השאר טען השחקן באמצעות הוריו ועורך דינו כי הסיבה לבקשה נוגעת למרחק הרב בין פתח תקוה למקום מגוריו בחיפה, מרחק שצפוי לגדול עם מעברו לכרמיאל. במכבי ידעו לספר כי חרף הטענות לא הוצגו להן סימוכין וכאמור בית המשפט פסק לטובת המועדון. "ניסו לצייר אותנו כמתעללים ושקרנים שפוגעים בילדים, אבל אנחנו שמחים שהאמת יצאה לאור בבית המשפט", אמר מנהל מחלקת הנוער, אופיר לוזון. "האשמה פחות בילדים, אבל אני מקווה שלהבא יידעו כולם להסתדר בכבוד ולהימנע ממלחמות מיותרות".

תגובת איליי חן באמצעות בא כוחו עו"ד שי אליאס: "כנראה שבמכבי פתח תקוה הוזים דברים. הליך הבוררות עדיין מתנהל, תביעתו של חן נמצאה מוצדקת והועברו על ידי מכבי פתח תקוה הצעות פשרה שנשקלות. הן בית המשפט השלום בתל אביב והן הבורר הביאו מורת רוח מהנזק שנגרם למרשי. כל הטענות שהעלה מרשי הינן מוצדקות ומגובות במסמכים מבית הספר בו לומד מרשי. מאידך טענות מכבי פתח תקוה התבררו כמצוצות מהאצבע. מרשי הינו שחקן מוכשר מאוד שמספר קבוצות בליגת העל מציעות לו תנאים שפירים והוא שוקל את צעדיו וסבור כי בתום הליך הבוררות תתקבל תביעתו".

עו"ד אלדד אהרוני, שייצג את דניאל טסקר, מסר בתגובה: "אין לנו עניין להתנגח עם מכבי פתח תקוה. התביעה הוגשה ונסיבותיה עימה. בית המשפט אמר את דברו ואנחנו מכבדים את החלטתו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר