תומאש סיבוק. צילום: זאב שטרן
תומאש סיבוק. צילום: זאב שטרן

בהתקפה האחרונה של המשחק: סיבוק סידר למכבי 1:1 מול מכבי תל אביב

אלישע לוי כבר כמעט השלים עם ההפסד מול מוליכת הטבלה, אך שער של הבלם בדקה ה-93 סידרה לו נקודה יקרה ומשחק שני ברציפות ללא הפסד

פורסם בתאריך: 1.12.18 23:02

מכבי פתח תקוה חזרה הערב (שבת) מהפגרה עם 1:1 ביתי וסופר דרמטי מול מכבי תל אביב לעיניי 8,500 אוהדים, רובם המוחלט של האורחת. למרות שמוליכת הטבלה שלטה בחלקים גדולים של המשחק, מכבי לחצה בחלק האחרון של המשחק והצליחה לצאת עם נקודה דרמטית עם שער של תומאש סיבוק בהתקפה האחרונה של המשחק. חביב חביבו המורחק נעדר מהסגל.

הקבוצה של ולדימיר איביץ' פתחה טוב יותר את המשחק, ובדקה ה-13 מאור קנדיל היה קרוב לכבוש כשבעט ליד הקורה של יוסי גינזבורג, שפתח שוב במקומו של צחי גיגי. בדקה ה-23 הגיע השער של מכבי.אצילי הרים כדור קרן, ההגנה של מכבי חלמה, בניון פספס ודור פרץ נגד פנימה. האורחת שלטה ברוב שלבי המחצית הראשונה, בעוד שמכבי לא הצליחה לסכן את השער של פרדרג ראיקוביץ'.

הקבוצה של אלישע לוי פתחה טוב יותר את המחצית השנייה, אך ההזדמנות הגדולה יותר דווקא הייתה של עומר אצילי, שבעט ממצב קורץ לקורה לאחר טעות של גידי קאניוק. בדקה ה-76 המחליף תאי בריבו היה חייב להשוות. לידור כהן השלים פריצה אדירה עם מסירה לחלוץ הצעיר, שהחמיץ כשהוא לבד מול ראיקוביץ'. מכבי העלתה את הלחץ בדקות האחרונות וניצלה טעויות של הגנת מכבי. אחת כזאת הגיע בהתקפה האחרונה של המשחק, בדקה ה-93, כשגיזבורג הצטרף גם הוא להתקפה. קאניוק הגביה קרן נהדרת והבלם סיבוק חמק והצליח לנגוח לרשת.

אחרי תקופה רעה לפני הפגרה מכבי רושמת משחק שני ברציפות ללא הפסד שהעלה את מאזנה ל-14 נקודות. ביום רביעי (20:00) תקיים מכבי משחק בית נוסף, כשתארח את הפועל תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר