תפאורת אוהדי הפועל במשחק הבכורה של הקבוצה באצטדיון. צילום: זאב שטרן
תפאורת אוהדי הפועל במשחק הבכורה של הקבוצה באצטדיון. צילום: זאב שטרן

הכחולה במכתב לגרינברג: קרא לאצטדיון על שמו של נחום סטלמך ז"ל

עמותת האוהדים פנתה לראש העיר ולוועדת השמות וההנצחה במטרה שיסבו את שמו של האצטדיון. "לא ייתכן שדמות ראויה כל כך תישאר ללא הנצחה בעיר". כזכור, לאחרונה אמר גרינברג כי הוא "לא מתנגד לשינוי השם"

פורסם בתאריך: 3.12.18 13:07

הלחץ על ראש העיר רמי גרינברג להסב את שמו של האצטדיון העירוני לזה של נחום סטלמך ז"ל גובר. עמותת הכחולה שלחה היום (שני) מכתב לגרינברג ולוועדת השמות וההנצחה של העירייה, בדרישה לשנות את שמו של האצטדיון העירוני מ"המושבה" ל"ראש הזהב", כינויו של גדול ספורטאי העיר בכל הזמנים, נחום סטלמך ז"ל.

בפנייה שהועברה לראש העיר נכתב: "אחת ההחלטות הראשונות והמבורכות שקיבלת עם כניסתך לתפקיד, הייתה להסב את שמו של הפארק הסמוך לקניון הגדול, לשמו של ראש העיר לשעבר. החלטה מבורכת זו צריכה להיות פתח להחלטה מתבקשת וערכית נוספת – הסבת שמו של האצטדיון העירוני, כך שייקרא על שמו של אדם ראוי נוסף, אשר שם את פתח תקוה על המפה בהיבט הספורטיבי – גדול ספורטאי העיר בכל הזמנים, נחום סטלמך ז"ל".

בהמשך הזכירו בעמותה כי סטלמך אף אימן בשורות היריבה העירונית מכבי: "סטלמך נחשב לדמות אהובה בכל העיר ולכן תמוה לי כי ישנם קולות מעטים, רובם ככולם מצד אוהדי מכבי פתח תקוה, המתנגדים למהלך בגלל זהותו של סטלמך עם הפועל פתח תקוה. שיקול זה כמובן אינו מתקבל על הדעת, שכן לגדולתו של סטלמך ולכבוד שהביא לעיר פתח תקוה, אין קשר ליריבות בין הפועל ומכבי".

לסיום כתב יו"ר העמותה דרור שי: "רמי היקר, לא ייתכן שמות כה חשובה בהיסטוריה של העיר תישאר ללא הנצחה ראויה, הגיע הזמן לתקן את העוול הארוך שנעשה כאן, וכבר בכינוס הראשון של ועדת השמות וההנצחה, הפעל את כל כובד משקלך בכדי לעשות צדק ולקרוא לאצטדיון העירוני על שם גדול ספורטאי העיר בכל הזמנים – נחום סטלמך ז"ל".

כזכור, לפני כשלושה שבועות פורסם ב"ספורט מלאבס" טור של האוהד אבי דולמן הקורא לראש העיר החדש להסב את שמו של האצטדיון ל"ראש הזהב". מספר ימים לאחר מכן, אמר גרינברג כי הוא "לא מתנגד לשינוי השם". מי שיכולה לקבל את ההחלטה בנושא היא ועדת השמות וההנצחה של העירייה, אשר יושב הראש שלה הוא אשר שוקר, שבשיחה איתנו בשבוע שעבר עדכן שעדיין לא נקבעו חברי הוועדה או מועד הכינוס הראשון שלה, אך ציין כי "אין התנגדות לאישים חשובים".

המכתב של הכחולה לרמי גרינברג

המכתב של הכחולה לרמי גרינברג

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    מעבר להיותו של סטלמך כדורגלן צמרת, רצוי לבדוק את מעשיו "במישורים אחרים"

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר