יוסי בניון. צילום: זאב שטרן
יוסי בניון. צילום: זאב שטרן

הסיכום שהופר עם אלישע, הרצון לחזור לבית"ר והעתיד המעורפל. כל הפרטים על פרשת בניון במכבי

הרוחות במכבי עדיין לא נרגעו אחרי שהשחקן החליט שלא להיכלל בסגל למשחק באשדוד. "אם ימשיך לשחק בברוגז הוא יחטוף עוד קנסות", אמר במועדון על הקשר, שנראה שמחפש את הדרך החוצה

פורסם בתאריך: 10.12.18 11:40

מי שחשב שסצנת ההיעלבויות המתמשכת בכיכובו של יוסי בניון תסתיים במכבי פתח תקוה, שלא לומר בגיל 38, שיקום. עם ההגעה לאצטדיון הי"א באשדוד לקראת המשחק מול קבוצתו של יובל נעים (1:1), הודיע המאמן אלישע לוי לבניון כי יפתח על הספסל וישולב בהמשך. בתגובה עשה בניון דין לעצמו, הודיע שהוא כלל לא מתלבש, הוציא את עצמו מהסגל למשחק ועזב את המקום במונית. פחות משעה לפני תחילת ההתמודדות הודיעה מכבי רשמית כי בניון הושעה עד לוועדת משמעת שתערך בעניינו.

"כל התשובות אצל בניון עצמו. הוא יעמוד לוועדת משמעת ויספוג קנס", אמרו במכבי. "אם ימשיך לשחק בברוגז הוא יחטוף עוד קנסות". "הוצאנו הודעה מסודרת בעניין בניון ומעבר לזה אין לי מה להוסיף", נמנע המאמן אלישע לוי מלהתייחס לסוגיה. בניון עצמו סירב להגיב לדברים.

כעת מתברר שמדובר רק בקצה הקרחון. לדברי שחקנים בקבוצה, בניון "סגר" עם המאמן כי בבוקר כל משחק יודיע לו המאמן אם הוא פותח או לא והקשר הוותיק יחליט מצדו האם להתייצב להתמודדות. בניון פתח מול מכבי נתניה ומכבי תל אביב והוחלף פעמיים באותה דקה – 62. מול הפועל תל אביב נאות לעלות מן הספסל (גם כן, אגב, בדקה ה-62) ומול אשדוד החליט כאמור לעשות מעשה. "למרות הסיכום ביניהם, במשחק האחרון אלישע הביא את יוסי לאשדוד אבל לא נתן לו לפתוח", אמרו שחקנים במכבי. "כשיוסי הבין את זה הוא התעצבן, יצא החוצה ואמר לאלישע שהוא רוצה ללכת הביתה. אלישע ענה שזה לא מכבד. אנחנו השחקנים לא מדברים על זה ומכבדים אותו, אבל עם כל הכבוד לעובדה שזה יוסי בניון, יש דברים שלא עושים".

אלישע לוי. צילום: ניר קידר

אלישע לוי. צילום: ניר קידר

ההערכות הן שהקשר הוותיק מחפש את דרכו החוצה מהמועדון לקראת פתיחת חלון ההעברות על מנת להצטרף לבית"ר ירושלים. כזכור, זמן קצר לאחר שרכש את הקבוצה, הגיש הבעלים משה חוגג הצעה לבניון, בה הציע לו לחזור לבית"ר ולסיים בה את הקריירה. למרות רצונו של השחקן, במכבי סירבו לשחררו. למרות שהתבטא כלפי אנשי הקבוצה שהוא חש מושפל מהיחס כלפיו, בכירים במועדון הודיעו שהקבוצה תסרב לשחררו, גם במקרה של פנייה נוספת מצדו של חוגג. בניון, שנחוש לעזוב בכל מחיר, לא נכח באימון ביום ראשון ועל פניו נראה שבעקבות התקרית החמורה הוא סיים את דרכו במכבי,  אבל נראה שכדי לקבל את מבוקשו יצטרך תחילה ללבן עניינים מול היו"ר אבי לוזון. "אנחנו יודעים מזמן שבניון רוצה ללכת לבית"ר ויכול להיות שמה שעשה בא משם", אישרו שחקנים במכבי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פתח תקוואי

    בניון שחקן ענק עדיין, והכי חשוב שהוא איש טוב לב. רמתו בכל פרמטר גבוהה מדי בשביל מכבי פתח תקווה. וראה גם שמכבי פתח תקווה תיפרד מליגת העל השנה. מועדון שמנוהל בפרוטקציות וקשרים לא יכול להגיע רחוק.

  2. אפטר פ"ת.

    כזה חלאת אדם כמו בניון עדיין לא קם וגם לא יקום, אדם קטן ומושטן, שילך כבר היום הביתה, הוא לא רצוי באף מקום הלואי שבעף מקום לא יעשו לו סיום של כדורגל וישכחו ממנו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר