דודי אלון והשחקנים עם הקהל בסיום המשחק בעפולה
דודי אלון והשחקנים עם הקהל בסיום המשחק בעפולה

שבע בום: הפועל יצאה מהמקום האחרון עם 1:2 דרמטי על הפועל עפולה (וידאו)

אחרי שבעה משחקים בליגה, שמונה בכל המסגרות ופיגור 1:0 בעפולה, אמאדו סוקונה וגל לוי הפכו את התוצאה וסידרו לכחולים סוף סוף שלוש נקודות. דודי אלון עצר פנדל

פורסם בתאריך: 10.12.18 21:32

לא מעט פרצופים מבולבלים נראו היום (שני) ביציע בעפולה עם שריקת הסיום. 30 האוהדים הכחולים, שכבר מזמן לא נוסעים למשחקי חוץ רחוקים עם ציפיות גדולות, לא מורגלים בצבירת שלוש נקודות, בטח שלא במשחק חוץ שבו היו בפיגור. בפועל, הם ראו את הקבוצה שלהם מראה סוף סוף מהאופי שאפיין אותה במחזורי הפתיחה, ויוצאת סוף סוף מרצף שבעת משחקי הליגה שלה ללא ניצחון בזכות 1:2 חשוב מאין כמוהו על הפועל עפולה.

המאמן מסאי דגו, שעלול היה לסיים את תפקידו במקרה של הפסד, ערך שני שינויים בהרכב כשהעלה ב-11 את רוי רונן, אחיינו של הספונסר גל חצור, שלא שותף במשחקים האחרונים, כמו גם את שי מושל. איתי לוי לא נכלל בסגל, בעוד שדניאל שוורצבוים וגל לוי ירדו לספסל.

כבר בדקה החמישית קיבל סימון פאמבו הזדמנות גדולה להעלות את הפועל ליתרון אחרי מסירה של אמאדו סוקונה,אך הבעיטה החלשה שלו הלכה לידיים של רון שושן. שלוש דקות מאוחר יותר טעות קשה של טימור רודוסלסקי השאירה את ענר שכטר לבד מול דודי אלון, והחלוץ הקפיץ בקלילות לרשת בהתקפה הראשונה של המקומיים במשחק, 1:0. הפועל שלטה במשחק לאחר השעה ובדקה ה-25 הגבהה של קובי מור מצאה את הראש של רונן, שנגח לקורה והחוצה.

הפועל הייתה מפוזרת בפתיחת המחצית השנייה ורק בדקה ה-55 הגיע למצב הראשון כשסוקונה בעט חלש מזווית קשה. בדקה ה-67 הגיע השיוויון המיוחל. לחץ נהדר של סוקונה על שושן, שהרבה לבזבז זמן עד לאותה דקה, הוביל לחטיפה של סוקונה ול-1:1. שערו החמישי העונה של החלוץ.

שלוש דקות מאוחר יותר השופט דקל צינו שרק לפנדל שלא היה, אחרי שלטענתו ראה דחיפה של רודוסלסקי, אך השוער אלון בזינוק נהדר מנע מהמקומיים לחזור ליתרון ועצר פנדל שני העונה בליגה. דווקא אחרי לחץ של עפולה הגיע המהפך של הפועל. רוי מליקה המחליף הרים מצד ימין, סוקונה השאיר עם העקב לגל לוי, שנכנס גם הוא כמחליף, והקשר בעט נהדר לרשת וקבע 1:2 דרמטי. האוהדת מירי לוי, אמו של הקפטן רם, שהייתה הקולנית ביותר היום מבין יושבי היציע, ראתה את בנה מציג משחק נהדר.

בעקבות הניצחון יוצאת הפועל לראשונה העונה מהמקום האחרון בטבלה כשהיא עם שש נקודות, מרחק שש נקודות מבני לוד שנמצאת במקום ה-14 שמוביל למבחנים. ביום שישי תארח הפועל את האחרונה הפועל מרמורק.

הרכב: דודי אלון, אלעד גבאי, ירין חסן, טימור רודוסלסקי (68, גל לוי), קובי מור, רם לוי, סימון פאמבו, שי מושל (46, רוי מליקה), שגיא דרור (57, עמית מזרחי), רוי רונן, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. כחול

    כל הכבוד אבל מצחיק שרק עכשיו דייגו פירגן לשוער איפה היה שעשה פאדיחות

  2. ייחיאל כחול ויסוקר 54 שנה

    לא לישכוח שחקנים. ביום שישי מחקה לנו קרב על 9 נקודות..כן תשע נקודות. ואז נוכל.לינשום.בהצלחה רבה.אימון. נעים.ולא להיכנס לאופורייה

  3. מוישה

    זה היה נראה בדרך לעוד הפסד עד שהשוער של עפולה נתן מתנה גדולה ואחרי זה דודי אלון בעצירת פנדל ועוג עצירה ענקית.לפעמים צריך מזל גדול.נגד עכו הפועל היו הרבה יותר טובים וחוסר מזל הפסידו.

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    דודי.אים אתה רוצה להצליח. אל תיקנס לאופוריה.אחרי המישחק עים עפולה.תהיה פנטר וערני.הרחבה שלך.ותמשיך לצאת. כמוה פנתר.תראה לכולם. שאתה בעל הבית ברחבה.כך צריך שוער . להגיב הרחבה זה הבית שלך.ואל תיתן ליריב להישתלת על הבית שלך.אל תיסמוך על ההגנה שתעשה לך את העבודה.תהייה ראשון. לכול. כדור

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר