מנור סולומון. צילום: ניר קידר
מנור סולומון. צילום: ניר קידר

אלישע לוי: "חושב ומקווה שהפציעות של מנור סולומון מאחוריו", לידור כהן בספק לבית"ר

מאמן מכבי אופטימי לגבי הכושר של כוכב הקבוצה, שהבקיע שער נהדר באשדוד. הקשר סובל מרגישות בשריר

פורסם בתאריך: 13.12.18 11:22

אחרי סיומה של סאגת יוסי בניון עם סיום דרכו במועדון, במכבי חוזרים להתעסק בכדורגל. בקבוצה יצאו ברגשות מעורבים לאחר התיקו באשדוד, שהיה השלישי ברציפות של הקבוצה. מצד אחד, על כמות הזדמנויות שכזו היו בהחלט חותמים לפני שריקת הפתיחה, ומאידך תשעה ניסיונות למסגרת הניבו רק שער אחד.

"אנחנו בקו של עלייה בחודש האחרון ובמשחק האחרון באמת יצרנו הרבה מאוד הזדמנויות והיינו טובים יותר גם באספקטים נוספים כמו לחץ ושליטה", אמר אלישע לוי. "זה לא הספיק כדי לנצח, אבל הקבוצה שיחקה טוב". מי ששב להרכב היה קשר הנבחרת מנור סולומון, שגם התכבד בשער השוויון הנהדר – תעתיק זהה לזה שכבש באותו מגרש בעונה שעברה. "אנחנו שמחים על השער של מנור ואין ספק שהוא היה צריך את המשחק הזה כדי לחזור לעניינים", אמר המאמן. "לפעמים כשאתה נכנס ללופ של פציעות קשה לצאת מזה, אבל אני חושב ומקווה שזה מאחוריו".

ההערכות הן כי סולומון יהיה כשיר למשחק הפתיחה של הסיבוב השני בחוץ מול בית"ר ירושלים (ראשון, 20:30, טדי), שמתחת לקו האדום ובמרחק ארבע נקודות ממנה. מי שעדיין בספק הוא לידור כהן, שהוחלף במחצית באשדוד. כהן אמנם החלים מפציעה אבל עדיין סובל מרגישות בשריר, נעדר מאימון יום ראשון ועבר השבוע בדיקת אולטרסאונד. פאדי זידאן עדיין לא החלים מקרע ברצועה הצדית וייעדר. בעקבות הניצחונות של הפועל חיפה על רעננה ונתניה על חדרה סיימה מכבי את הסיבוב הראשון במקום השמיני עם 16 נקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר