השחקנים בסיום הניצחון על מרמורק
השחקנים בסיום הניצחון על מרמורק

גל גדול: הפועל הביסה 0:3 את מרמורק. האוהדים שרו ליונגר: "תוציא את הקבוצה למכרז" (וידאו)

הקבוצה של מסאי דגו רשמה ניצחון שני רצוף ותוכל לעלות במחזור הבא למקום ה-14. גל לוי כבש צמד, אמאדו סוקונה חתם את התוצאה. המנהל המיוחד, שנכח במשחק, זכה לקריאות: "יונגר, תן כבר גז ותוציא את הפועל למכרז"

פורסם בתאריך: 14.12.18 17:24

הרוב המכריע מבין 500 אוהדי הפועל סיימו היום (שישי) בטעם מתוק את המנוי החצי עונתי שלהם עם ניצחון גדול 0:3 על הפועל מרמורק. גל לוי, שחתום על שער הניצחון גם בשני, המשיך בכושר הנהדר עם צמד. במשך דקות ארוכות קראו האוהדים למפרק, עו"ד יצחק יונגר, שנכח במשחק, שיוציא את הפועל למכרז לצד שירי "הקבוצה לאוהדים". במהלך המחצית השנייה רובם המוחלט של האוהדים הסתובבו לכיוונו של המנהל המיוחד ושרו: "יונגר, תן כבר גז ותוציא את הפועל למכרז".

צפו באוהדים בסיום המשחק:

ממצב של ייאוש טוטאלי, שני הניצחונות הרצופים של הפועל חילצו את הקבוצה מהמקום האחרון וקירבו אותה מרחק שלוש נקודות מבני לוד שבמקום ה-14 לקראת המשחק בין השתיים במחזור הבא שיפתח את הסיבוב השני.

הפועל הגיעה לשתי הזדמנויות טובות במחצית הראשונה, אבל הנגיחה של ירין חסן לא מצאה את המסגרת וזו של רם לוי נעצרה מצוין אצל השוער האורח אריק קלנופסקי. מנגד, דודי אלון מנע שער כשהדף היטב כדור חופשי של בן מיזן.

במחצית השנייה תרגמה הפועל את יתרונה במגרש לשערים. מבצע יפה של אמאדו סוקונה באגף ימין (54) הסתיים במסירה מדויקת לגל לוי שבנגיעה שלח בחצי גובה לרשת, 0:1 הפועל. בדקה ה-65 אותו לוי ספק הוכשל ברחבה, אבל תוך כדי נפילה דחק פנימה והשלים צמד, 0:2 ושער שלישי ללוי בשני המשחקים האחרונים.

המחליף שגיא דרור כמעט הגדיל עוד יותר את התוצאה, אבל זה היה רק המבוא לסוקונה, שבדקה ה-90 קיבל כדור מרוי מליקה המחליף, שלח מדויק לפינה וקבע את תוצאת הסיום. השריקה האחרונה מצאה את מסאי דגו חוגג 6 נקודות בחמישה ימים שהפיחו תקוות מחודשות בקהל הכחול.

הרכב:  דודי אלון, אלעד גבאי, ירין חסן, טימור רודוסלסקי, קובי מור, רם לוי, סימון פאמבו, עמית מזרחי (58, שגיא דרור) גל לוי (79, דניאל שוורבצוים), רוי רונן (69, רוי מליקה), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מוישה

    הנה בא עוד גל גדול
    חייבים חיזוק.
    יונגר שחרר אותנו בחייאת רבק

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפועל זו זבל של קבוצה.נלחמת על הקיום שלה בליגה השנייה והאוהדים מאושרים.אתם עוד שנים תהיו קבורים שם כי זה מה שאתם שווים.בפתח תקוה קיימת רק קבוצה אחת.מכבי פתי חקוה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זוכר בהרבה געגועים את העונות הגדולות.
    הפועל פתח תקוה הקבוצה היחידה במדינה עם חמש אליפויות רצופות ועוד אחת.
    אף קבוצה לא עשתה זאת עד היום.

  4. אוהד ותיק

    זוכר בהרבה געגועים את העונות הגדולות.
    הפועל פתח תקוה הקבוצה היחידה במדינה עם חמש אליפויות רצופות ועוד אחת.
    אף קבוצה לא עשתה זאת עד היום.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר