עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

עיריית פתח תקוה תוקפת את עו"ד יונגר: "כפיות טובה שאין למעלה ממנה"

בעירייה התייחסו לבקשתו של המנהל המיוחד של הפועל לבטל את קיזוז 225 אלף השקלים בגין חובות עבר: "דוגמא בוטה לניצול לרעה של נכונות העירייה לסייע לקבוצה בשעתה הקשה". הכחולה התבקשה להגיב בנוגע לתגובתו של עו"ד יונגר תוך שבעה ימים

פורסם בתאריך: 16.12.18 10:09

עיריית פתח תקוה הגישה ביום חמישי לבית המשפט תגובה לבקשתו של המנהל המיוחד של הפועל, עו"ד יצחק יונגר, להורות על העברתם של 225 אלף השקלים אשר קיזזה העירייה מתוך כספי התמיכה לעונה הקרובה. בתגובה, מבקשת העירייה להשאיר את הקיזוז בעינו, לדחות את הבקשה ולחייב את עו"ד יונגר בהוצאות ההליך.

"הבקשה שלפנינו היא דוגמא מאלפת לחוסר תום לב מובהק מצד המבקש, שהינו ידו הארוכה של בית המשפט", התייחסו בעירייה לבקשתו של יונגר. "מדובר בדוגמא בוטה לניצול לרעה של נכונות העירייה לסייע לקבוצה בשעתה הקשה – לפני ולפנים משורת הדין – ועתה, נאחז המבקש בנכונות זו של העירייה על מנת לפגוע בה".

בעירייה ציינו את הסיוע המהיר שנתנו למועדון לאור בקשתו של המנהל המיוחד לאחר תחילת הליך הפירוק והזכירו כי בפרוטוקול ועדת התמיכות נכתב כי התמיכה תועבר "אך ורק לפעילות הספורטיבית ולא לתשלום חובות עבר לספקים". "העירייה לא התייחסה לעצמה כ'ספק' של הקבוצה", התייחסו בעירייה לסעיף אליו גם התייחס עו"ד יונגר בבקשתו. "באם העירייה הייתה רוצה לומר שהכספים לא ישמשו לתשלום חובות לעירייה, הייתה כותבת זאת במפורש. יעלה על הדעת שהעירייה תכנה את עצמה בתואר 'ספק'?".

בעירייה ציינו כי הסכום שקוזז הוא בגין שימוש באצטדיון. "אם העירייה לא הייתה מקזזת את הכספים הייתה העירייה פועלת בניגוד לחובתה ופוגעת בקופתה הציבורית", ציינו בתגובה. "בקשת המבקש אינה אלא כפיות טובה שאין למעלה ממנה, וניצול רצונה הטוב של העירייה אשר נענתה – לפנים משורת הדין וללא כל חובה לעשות כן – לבקשת המבקש לסייע ולהציל את הקבוצה".

לסיכום כתבו בעירייה: "על האמת להיאמר, המבקש אשר התחנן בפני העירייה כי תסייע לקבוצה ולצורך כך האריך את המועד להגשת בקשת התמיכה, חודשים רבים לאחר שחלף המועד האחרון לכך, ולאחר מכן העלה טענות משוללות יסוד תוך ניסיון לנצל את נכונות העירייה להארכת המועדון ושימוש במועד המוארך לרעת העירייה, הוא זה הפועל בחוסר תום לב מובהק ובניגוד לחובתו לפעול באופן הוגן בתוקף מעמדו כידו הארוכה של בית המשפט".

בכל הנוגע לתגובה שהגיש עו"ד יונגר בנוגע לבקשתה של עמותת הכחולה לפרסום המכרז למכירת זכויות הניהול במועדון באופן מיידי, הורתה השופטת עירית וינברג-נוטוביץ לעמותת האוהדים להגיש את תגובתה לעו"ד יונגר תוך שבעה ימים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר