תומאש סיבוק. צילום: ניר קידר
תומאש סיבוק. צילום: ניר קידר

תיקו רביעי ברציפות למכבי, 0:0 מול בית"ר ירושלים

הקבוצה של אלישע לוי פתחה את הסיבוב עם נקודה בטדי, אך נותרה עם תחושת החמצה בעיקר עקב החמצה גדולה של דידיה ברוסו

פורסם בתאריך: 16.12.18 22:42

מכבי פתח תקוה המשיכה את רצף התיקו שלה, רביעי ברציפות, גם הערב (ראשון) בפתיחת הסיבוב השני עם 0:0 מול בית"ר ירושלים. עבור היריבה היה זה תיקו מאופס ראשון העונה וגם ראשון בטדי מזה שלוש וחצי שנים. כמנהגה בקודש מכבי הגיעה ללא מעט הזדמנויות אבל בקושי הצליחה להגיע למסגרת. מנגד, שתי הזדמנויות ענק של מאור בוזגלו יכולות היו להכריע את המשחק לזכות המארחת, אך בסיום שתי הקבוצות נותרו מתוסכלות.

המחצית הראשונה הייתה בשליטת האורחת. כבר בדקה החמישית נגח דידייה ברוסו החוצה מ-5 מ'. בדקה ה-13 מבצע יפה של לירן רוטמן הסתיים ברוחב לגידי קאניוק, אבל טל בן חיים שם את הגוף ומנע שער. עוד מצב טוב בכחול הגיע בדקה ה-25 תודות לעומק נהדר של עיסא סיסוקו, אבל ברוסו לא החליט אם לבעוט או למסור והגנת בית"ר הרחיקה. מנגד, הרחקה לא טובה של עומר דנינו כמעט הפכה לשער עצמי, אבל יוסי גינזבורג הגיב נהדר והציל שער בטוח.

בין לבין יאקוב סילבסטר ואור אינברום פגעו בגסות כל אחד בתורו בדנינו, אבל משום מה נענשו רק בצהוב. במחצית השנייה עברה השליטה לרגלי בית"ר, בעיקר תודות לכניסתו של ערן לוי. איתות ראשון ממנו הגיע בדרה ה-69 כששלח בנגיעה קסומה כדור מדוד לבוזגלו, אבל האחרון בעט לרשת החיצונית. עד הסיום יגיעו בוזגלו לעוד שתי הזדמנויות קורצות במיוחד, אבל יצליח איכשהו לפספס רוחב נהדר של עידן ורד (77) ושש דקות לסיום מצא עצמו שוב לבד, אבל דנינו גלש ברגע האחרון ודאג לחלוקת נקודות. משחקה הבא של מכבי ייערך ביום שישי הקרוב (14:00) בסיבוב ח' של גביע המדינה, כשתארח את מוליכת הליגה הלאומית הפועל כפר סבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר