שהד עבוד חוגגת עם החברות בסיום הניצחון על רמת חן. צילום: מעיין אורינגר
שהד עבוד חוגגת עם החברות בסיום הניצחון על רמת חן. צילום: מעיין אורינגר

הפועל בכדורסל נשים כבר במקום השני בליגת העל: "הפתענו גם את עצמנו"

הכחולות בלתי ניתנות לעצירה בפתיחת העונה והתקרבו לפסגת ליגת העל אחרי ניצחון מרשים על מכבי רמת חן. "כיף לנו ביחד ואנחנו מציגות כדורסל טוב", אמרה שהד עבוד

פורסם בתאריך: 20.12.18 10:35

תום הסיבוב הראשון בליגת העל בכדורסל נשים חובה להסיר את הכובע בפני הפועל פתח תקוה – קבוצת הספורט המובילה בעיר בכל הקשור להישגיות בעונה הנוכחית. השחקניות של המאמן גיל סלע המשיכו בשני השבוע במסורת המכובדת שבנו עם ניצחון חוץ שנה שלישית ברציפות על מכבי רמת חן, הפעם 77:80.

הפתיחה לא בישרה על הבאות כשרמת חן ברחה ליתרון 15 ברבע השני, 35:50, אבל מחצית שנייה נפלאה של הכחולות, בעיקר בפן ההגנתי, פלוס משחק משובח של שלוש הזרות – אלכסיס פיטרסון, קאדיג'ה קייב ומוניק ריד, הובילה לקאמבק מרשים עד הניצחון הדרמטי בסיום. פיטרסון (27 נק', 11 ריב', 5 אס' ו-6 חט'), וריד (22 נק', 15 ריב', 5 אס') להטו עם דאבל דאבל כ"א, קייב (25 נק’, 7 ריב') לא הייתה רחוקה. את רשימת הקלעיות של הפועל סגרו שהד עבוד ומיכל אסף עם 3 כ"א. היה זה הניצחון השני ברציפות של הפועל והרביעי בחמשת המשחקים האחרונים. הקבוצה מדורגת במקום השני בטבלה עם שישה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים – המאזן הטוב ביותר לצד המיקום הגבוה ביותר בתולדותיה בליגת העל.

"ידענו שיש לנו קבוצה טובה, אבל ברור שמבחינת התוצאות הפתענו גם את עצמנו", אמרה שחקנית הקבוצה שהד עבוד. "יש כאן חיבור מצוין מבחינה מקצועית וחברתית, כיף לנו ביחד ואנחנו מציגות כדורסל טוב". לקראת המשך הדרך הוסיפה עבוד: "הרבה קבוצות משתנות עכשיו ומחליפות זרות, בעוד אנחנו נשארות אותו דבר. הסיבוב השני יהיה קשה יותר, אבל נצטרך להמשיך להשתפר באימונים ולהגיע מוכנות לכל משחק. אנחנו מכוונות הכי גבוה שאפשר ורוצות להיות בפלייאוף העליון ומשם להמשיך לפיינל פור. אני מאמינה שזה אפשרי".

"פגענו בול עם כל הזרות ואני שמח וגאה על הפתיחה הכי טובה של הקבוצה אי פעם", הוסיף המנכ"ל בני סלע. "אפילו פקששנו שני משחקים, אבל זה הכדורסל. הקבוצות הגדולות מתחזקות עכשיו בצורה בלתי רגילה כך שקשה לי לומר שנוכל להחזיק מעמד וללכת עד הסוף, אבל לעניות דעתי הקבוצה יכולה להתמודד על מקום ברביעייה הראשונה".

במועדון, הזוכה להקצבה עירונית בסך של כ-750 אלף שקלים לעונה, מקווים שהישג משמעותי בעונה הנוכחית יכשיר את הקרקע לקבלת תמיכה משמעותית יותר בשנה הבאה. כמו כן, לדברי סלע, ישנה מגמה להפחית את דמי השימוש הגבוהים במתקנים על מנת להקל על כלל קבוצות הספורט בעיר. בשני הבא (19:00) תנסה הפועל להמשיך במומנטום החיובי כשתפתח את הסיבוב השני במשחק חוץ מול בנות הרצליה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר