עומר דנינו. צילום: זאב שטרן
עומר דנינו. צילום: זאב שטרן

במכבי מודאגים מהתוצאות: "המצב לא טוב מבחינה התקפית"

הקבוצה של אלישע לוי שוב לא הצליחה לנצח והציגה חוסר דיוק בחלק הקדמי. עומר דנינו חזר אחרי פציעה ארוכה והתכונן למשחק הגביע בשישי מול כפר סבא: "צפוי משחק קשה"

פורסם בתאריך: 20.12.18 10:33

בהיעדר עניין בליגת העל, מכבי פתח תקוה בדרך הבטוחה להתמודד על תואר מלכת התיקו. עם ארבעה משחקים רצופים ללא הכרעה הכפילה הקבוצה של אלישע לוי את כמות תוצאות התיקו שלה ועם 8 במספר רק קבוצה אחת מקדימה אותה – האחרונה הפועל תל אביב (9). עד כמה העניין מטריד את הצוות המקצועי? לא במיוחד, אם התעניינתם. "אלישע אומר שכל תוצאות התיקו הללו בסוף ישתלמו לנו כי מדובר במרתון לטווח ארוך וכל נקודה חשובה בדרך", אמר אחד השחקנים. "משחק ההגנה התייצב בכל מה שקשור לספיגת שערים, אבל מבחינה התקפית ברור שהמצב לא טוב".

מי שהיה מהטובים יותר בתיקו המאופס מול בית"ר ירושלים הוא הבלם עומר דנינו, שגלישה מצוינת שלו בדקות הסיום מנעה שער ניצחון ממאור בוזגלו. מנגד, במחצית הראשונה ניסיון הרחקה שלו כמעט נכנס לשער הלא נכון, אבל למזלו יוסי גינזבורג היה במקום והציל אותו ממבוכה גדולה. "חזרתי לשחק באופן קבוע ואני מרגיש טוב", אמר דנינו. "חסר לנו קצת מחץ בחלק הקדמי וזה די בולט, אבל אני מאמין שהביטחון יחזור וגם קצת מזל לא יזיק. עוד נכבוש הרבה העונה. הליגה מאוד צפופה ואנחנו מקווים לחזור לנצח אחרי הרבה זמן".

בשישי (14:00, המושבה) תארח מכבי את הפועל כפר סבא במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה, שידור חוזר למפגש בין השתיים בעונה שעברה באותו שלב, אז ניצחה נציגת הליגה הלאומית 2:4 בתום דו קרב פנדלים. ההערכה היא שלא יהיו שינויים משמעותיים ולוי יעלה בהרכב החזק מול סגנית מוליכת הלאומית. המגן גל שיש ייעדר עקב צהובים ומי שצפוי למלא את מקומו הוא נאור פסר הוותיק. לידור כהן עדיין לא כשיר למשחק מלא וככל הנראה יתחיל את המשחק על הספסל.

"כפר סבא הדיחה אותנו בשנה שעברה ואנחנו מחפשים סוג של נקמה", אמר דנינו. "זו קבוצה שעושה עד עכשיו עונה מצוינת ולא נופלת מהרבה קבוצות בליגת העל. צפוי לנו משחק קשה, אבל זו הזדמנות טובה להחזיר לעצמנו את הביטחון, לחזור להבקיע וכמובן לנצח ולעבור שלב בגביע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר