רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

מאות הודעות וואטסאפ נשלחו לרמי גרינברג: "מכבי לא תתאמן בסירקין"

אוהדי הפועל זועמים שוב על ראש העיר, בעקבות ההחלטה לאפשר לקבוצה של אלישע לוי להתאמן במתחם שמשמש את הפועל. גרינברג ענה לשולחי ההודעות: "לא מכיר שמכבי זקוקים למגרש בסירקין"

פורסם בתאריך: 20.12.18 13:56

ראש העיר החדש של פתח תקוה, רמי גרינברג, "זוכה" בפעם השנייה השבוע לגל של ביקורות מאוהדי הפועל. כזכור, ביום שלישי פרסם גרינברג בעמוד הפייסבוק שלו פוסט עם צילום שלו בלשכתו עם הבעלים של המועדון לשעבר מאיר שמיר. הפוסט זכה לעשרות תגובות זועמות של אוהדי הפועל, שחלקם הגדול מאשים את שמיר בקריסת הקבוצה. בסופו של דבר הפוסט הוסר בשעות הלילה.

אתמול (רביעי) פרסמנו ב"ספורט מלאבס" כי בעקבות שזרוע במגרשי האימונים של מכבי, תערוך הקבוצה של אלישע לוי ביום שני בבוקר אימון במגרש מספר 1 בסירקין, המשמש את קבוצות הבוגרים והנוער של הפועל.

לאחר התגובה החריפה של יו"ר מחלקת הנוער איציק כהן, שלחו היום עשרות אוהדים של המועדון הודעות וואטסאפ רבות לגרינברג במגוון נוסחים, כאשר אחת מהן הייתה: "רמי, הר הבית נמצא בשטח ישראל אבל צה"ל לא יקיים שם יום כיף, כי יש דברים שלא עושים! ולא עושים דווקא. מכבי לא תתאמן בסירקין. תמצא להם מגרש אחר". גרינברג ענה לשולחי ההודעה: "לא מכיר שמכבי זקוקים למגרש בסירקין. יש עוד אלטרנטיבות".

אחת ההודעות שנשלחו לגרינברג ותגובתו של ראש העיר

אחת ההודעות שנשלחו לגרינברג ותגובתו של ראש העיר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר