מכבי מול הפועל כפר סבא
מכבי מול הפועל כפר סבא

שער מוזר נוסף לחביבו, מכבי בשמינית הגמר אחרי 0:1 על הפועל כפר סבא

הקבוצה של אלישע לוי עשתה את העבודה וצלחה את הקרב בו נכשלה בעונה שעברה. החלוץ ניצל פציעה של חיים איצרין כדי להימנע מעמדת נבדל בכיבוש השער. לידור כהן יצא בזעם כשהוחלף

פורסם בתאריך: 21.12.18 16:34

אמנם הכדורגל לא היה מרשים בחלק גדול משלבי המשחק, אך מכבי עמדה היום (שישי) במשימה כשהעפילה לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 0:1 ביתי על הפועל כפר סבא. אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות בליגה, הקבוצה של אלישע לוי שוב מרגישה את טעם הניצחון, ארבעה ימים לפני שתארח את בני יהודה במסגרת הליגה.

אלישע לוי נתן הזדמנות בהרכב ללירן רוטמן ומוחמד סרסור, שנפצע והוחלף במחצית השנייה. מכבי פתחה טוב יותר את המשחק והייתה קרובה לכיבוש, כאשר בדקה ה-28 זה אכן קרה. חביב חביבו, שכבר מנוסה בשערים הזויים, ניצל את העובדה שחיים איצרין שכב פצוע על קו השער וביטל אפשרות לנבדל. מוחמד סרסור בעט מ-18 מ' וחביבו הסיט בעקב לרשת, 0:1 מוצדק למכבי.

כפר סבא התעוררה לאחר השער וכמעט השוותה בדקה ה-37 כשטום שלח פרץ טוב מימין ומסר רוחב מדויק לעומר פדידה, אבל השוער יוסי גינזבורג עצר מצוין. שתי דקות להפסקה נגח בנג'מין קוקו אבל הכדור חמק ליד הקורה.  בדקה ה47 דידייה ברוסו שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שנהדה על ידי שוער כפר סבא יגאל בקר לקרן בקצות האצבעות. גידי קאניוק החליף בדקה ה-56 את לידור כהן, שזעם על החילוף ובעט באחד החפצים ליד הספסל.

בדקה ה-83 תאי בריבו המחליף היה חייב להכפיל כשקיבל כדור לבד מול בקר, אך בעט לקורה ובעט את הכדור החוזר לידיו של בקר. בין לבין גינזבורג, שתפס לאחרונה מקום של קבע בשער של אלישע לוי ומציג יכולת מצוינת, ניצח גם בדו קרב הפרטי את פדידה ושלח את קבוצתו לשמינית הגמר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר