אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

עמותת הכחולה וארגון החזית הכחולה הודיעו: "לא נגיע למשחקי הבית עד להודעה חדשה"

העמותה וארגון האוהדים של הפועל הכריזו כי עקב התנהלותו של עו"ד יונגר והחלטתו שלא לפרסם עדיין את המכרז, הם יחדלו מלהגיע למשחקי הבית. קראו לשאר האוהדים לעשות כמוהם: "בזמנים קשים יש לנקוט בפעולות קשות"

פורסם בתאריך: 22.12.18 19:00

אם לא די במיעוט הקהל בשבועות האחרונים ביציעי "ראש הזהב", הרי שהחל ממשחק הבית הקרוב של הקבוצה ביום שני (19:40) מול בני לוד, צפוי היציע של אוהדי הפועל להיות דליל עוד יותר. עמותת הכחולה וארגון האוהדים "החזית הכחולה", הפעיל משנת 2006 וחבריו מקפידים ללוות את הקבוצה לכל משחקי הקבוצה, הודיעו היום (שבת) כי עקב התנהלות המנהל המיוחד עו"ד יונגר, הם מפסיקים להגיע למשחקי הבית של הקבוצה וקראו לשאר האוהדים לעשות כמוהם.

"בתחילת העונה רכשנו וקראנו לרכוש מנויים לסיבוב הראשון בשיתוף פעולה עם עמותת הכחולה לאחר שהגיעה להבנה עם מפרק המועדון כי בתום הסיבוב, המועדון יצא למכרז", נכתב בהודעת החזית הכחולה. "נוכח העובדה כי המפרק לא רק שלא עמד בהבטחתו, אלא גם יוצא כנגד העמותה ואוהדי המועדון, רואים אנו עין בעין עם העמותה".

בארגון הוסיפו: "לאחר מחשבה עמוקה, כארגון ששם לפניו ומיישם את העיקרון ללוות את המועדון ככלל ואת קבוצת הבוגרים בפרט בכל מקום, בארץ ובעולם ולא משנה באיזה מצב, החלטנו כי ארגון החזית הכחולה 06 לא ייקח חלק במשחקי הבית עד להודעה החדשה ומכאן אנו קוראים לכל אוהדי הפועל להבין כי בזמנים קשים יש לנקוט בפעולות קשות, ולהצטרף אלינו בכדי לממש את המטרה. הכדורגל לעם – הקבוצה לאוהדים".

בהודעה שהוציאה הכחולה נכתב: "הוצאת המנוי המיוחד עד תום הסיבוב הראשון, נעשתה בעקבות הגעה להבנות עם המפרק, עו"ד יצחק יונגר, להוצאת המועדון למכרז סביב התקופה הנוכחית. לצערנו המפרק, למרות הבטחותיו המפורשות, לא הוציא את המועדון למכרז, ואף תוקף את העמותה ואת התנהלותה בכלי התקשורת. בהתאם לסיטואציה שנוצרה, אנחנו קוראים לאוהדי הפועל פתח תקוה שלא להגיע למשחקי הקבוצה החל ממשחק הבית הקרוב".

עוד הוסיפו בכחולה: "הקריאה הזו מטרתה להעביר מסר למפרק, שאם הוא לא מעוניין לאפשר לאוהדים לנסות להציל את המועדון, אנחנו לא מעוניינים לתמוך במערכת שאותה הוא מחזיק כבת ערובה. בנוסף, רכישת כרטיסים למשחקי בית, היא בבחינת הזרמת חמצן למערכת חולה, שמצבה מצריך ניתוח כירורגי; ובגלל אהבתנו הגדולה למועדון, אנחנו לא ניתן יד להתעללות המתמשכת בה. צר לנו ששחקני הקבוצה הבוגרת לא יזכו לתמיכת הקהל, שהם זקוקים לה כל כך- הם כמובן לא אשמים במצב שנוצר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    אל תגיעו. עים. 300.000 ש"ח.לא קונים קבוצה. זה כסף שמספיק. לכביסה .ולשתיי משכורות.חכמיי חלם מתיי תבינו.שכדוגל זה בור ללא תחתית.צריך מיליונים כדיי לייצב את המועדון. אתם גרשתם משקיעים. הייתם ניכנסים. שוטפים .רק אתם אשמים כרגע במצב הקבוצה. אחריי שהיברחתם משקיעים פוטנציאליים. תיתביישו אתם קוראים לעצמכם אוהדים.

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    אני קורה מיפוה לכול האוהדים. כן להגיע.וליתמוך בקבוצה. ברגעים קשים אלו.מר יונגר מחפש משקיע.עים מיליונים. כדיי שלא נישקע עוד פעם.

  3. ייחיאל כחול ויסוקר 54 שנה

    בסכום שאתם מציעים גם בית מישפט. לא יסכים.ויידחה אותכם על הסף.תפקיד המפרק .ובית המישפט. לאבריא את המועדון. בשלוש מאות אלף שקל.אי אפשר לעשות. כלום. זה לעג לרש.???אתם אנשים מוסקלים.הו.הזויים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר