עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר

עו"ד יונגר תוקף את הכחולה: "ניסיון פסול להשפיע, יש להוקיע זאת"

המנהל המיוחד של הפועל הגיש תגובה לבית המשפט בעקבות הודעת העמותה שקוראת לאוהדים שלא להגיע למשחקי הבית של הקבוצה: "הכחולה סבורה כי משעה שמדובר ב'אוהדי כדורגל' חלים על התנהלותם כללים אחרים"

פורסם בתאריך: 23.12.18 13:46

העימות בין עמותת הכחולה למנהל המיוחד של הפועל, עו"ד יצחק יונגר, מחריף. אחרי ההודעה שפרסמה אתמול (שבת) עמותת האוהדים לפיה היא קוראת לאוהדים שלא להגיע למשחקי הבית של הקבוצה, הגיש עו"ד יונגר תגובה לבית המשפט, בה העביר ביקורת על התנהלות העמותה.

"מתכבד המנהל המיוחד להודיע לבית המשפט כי לאחר הגשת התגובה ותשובת הכחולה לתגובה, החריפה הכחולה את לחציה על המנהל המיוחד להוצאת זכויות הניהול והבעלות של הקבוצה למכרז, באופן שיש בו לסברת הח"מ כדי לנסות ולהשפיע באופן פסול על הליך משפטי תלוי ועומד", כתב המנהל המיוחד.

עוד הוסיף עו"ד יונגר: "הכחולה פרסמה בריש גלי קריאה לאוהדי הקבוצה שלא להגיע למשחקים ולא לרכוש כרטיסים, עד להוצאת הקבוצה למכרז כפי שדרשה הכחולה, באלו המילים: 'בהתאם לסיטואציה שנוצרה, אנו קוראים לאוהדי הפועל פתח תקוה שלא להגיע למשחקי הבית של הקבוצה, החל ממשחק הבית הקרוב. הקריאה הזו מטרתה להעביר מסר למפרק, שאם הוא לא מעוניין לאפשר לאוהדים לנסות ולהציל את המועדון, אנחנו לא מעוניינים לתמוך במערכת שאותה הוא מחזיק בכת ערובה. בנוסף, רכישת כרטיסים למשחקי בית היא בבחינת הזרמת חמצן למערכת חולה שמצבה מצריך ניתוח כירורגי…".

"לעמדת החתום מטה מדובר בניסיון פסול להשפיע על הליך משפטי תלוי ועומד, תוך פגיעה בהליך הפירוק", הוסיף המנהל המיוחד. "ברי כי ככל שהיה מדובר בחברה 'רגילה' המצויה בהליך פירוק מפעיל, אשר אחד המעוניינים לרוכשה היה נוקט בפעולות כה אגרסיביות על מנת לפגוע בפעילותה השוטפת לצורך הפחתת שוויה, תוך פגיעה בנושי אותה חברה, הייתה התנהלות שכזו בלתי מקובלת לחלוטין. לצערו של המפרק, גם בעניין זה סבורה הכחולה כי משעה שהמדובר ב'אוהדי כדורגל' חלים על התנהלותם כללים אחרים ויש להוקיע זאת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר