יוסי גינזבורג. צילום: זאב שטרן
יוסי גינזבורג. צילום: זאב שטרן

יחי היוסי החדש: מכבי סיימה ב-1:1 מול בני יהודה

בניון עזב? גינזבורג עדיין כאן. תצוגה אדירה של השוער בין הקורות סידרה למכבי נקודה ותיקו חמישי ברציפות בליגה. תאי בריבו החליף את חביב חביבו שנפצע וכבש את היתרון, ירדן שועה השווה

פורסם בתאריך: 25.12.18 21:41

אמנם במכבי לא הצליחו לצאת מרצף תוצאות התיקו שלהם בליגה, שעלה הערב (שלישי) לחמישה, אך במועדון בהחלט צריכים להיות מרוצים מהתיקו 1:1 הביתי שהגישו מול בני יהודה, נקודה שהושגה בעיקר בזכות יכולת אדירה של יוסי גינזבורג בין הקורות.

בדקה ה-8 היה קרוב מאוויס צ'יבוטה להעלות את בני יהודה ליתרון, אך החלוץ ניסה להקפיץ והחמיץ את המסגרת של גיזנבורג. בדקה ה-17 הגיעה ההזדמנות הראשונה של מכבי, כשחביב חביבו בעט מ-14 מטרים לקורה. חביבו גם נפצע במהלך והוחלף על ידי תאי בריבו, שרבע שבע לאחר מכן החזיר בגדול. כדור קרן של גידי קאניוק הגיע לראש של החלוץ הצעיר, שנגח למשקוף ופנימה, 0:1.

במחצית השנייה בלט שוב גינזבורג, שממשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות על חשבונו של צחי גיגי. בדקה ה-60 הוא עצר נגיחה של מתן בלטקסה, מיד לאחר מכן בעיטה של דניאל פלשר וקינח בהצלה נוספת מבעיטה של דולב חזיזה. השוער המשיך להציל את מכבי כשהדף ניסיונות מסוכנים של יובל אשכנזי, בלטקסה ושי קונסטנטין. בדקה ה-77 גם גיזנבורג כבר לא יכול היה למנוע את השיוויון. השוער אמנם הדף נהדר בעיטה של צ'יבוטה, אך ירדן שועה הלוהט הגיע לכדור החוזר והשווה ל-1:1. בתוספת הזמן הורחק איסמאילה סורו מבני יהודה. ביום ראשון תתארח מכבי בנתניה אצל הפועל חדרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר