עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר

עו"ד יונגר: "הרוכש לא יקבל כספים מהפירוק הקודם כל עוד הם לא יכסו את החובות"

המנהל המיוחד של הפועל התייחס אל ההליך מול הבעלים לשעבר מאיר שמיר: "כמובן שיכולה להיות לכך השפעה משמעותית". עו"ד יונגר טרם פרסם את החלטתו בנוגע למועד פרסום המכרז, כונס הנכסים השאיר את ההחלטה בידיו

פורסם בתאריך: 26.12.18 18:28

האם תוצאות ההליכים המשפטיים בתיק הפירוק הקודם ישפיעו גם על תיק הפירוק השני של הפועל? כזכור, על המפרקים עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס לעדכן את בית המשפט עד ה-15.1 בתוצאות הליך הגישור מול מאיר שמיר, כאשר האפשרויות העומדות על הפרק הן פיצוי כספי משמעותי מצידו של שמיר, או חידוש ההליך המשפטי בין הצדדים.

"כמובן שיכולה להיות לכך השפעה משמעותית, אם כי בכל מקרה במסגרת תנאי המכרז, הרוכש העתידי לא יקבל כספים כל עוד הם לא יכסו את כל החובות", אמר עו"ד יצחק יונגר, שהוסיף כי הוא מצוי בקשר עם המפרקים הקודמים שהביעו אופטימיות באשר לגובה הפיצוי. "זה יקל על סגירת החובות וכמובן במידה ויישאר עודף, הוא יעבור לקבוצה".

על פי הערכות, גובה החובות של העמותה הקודמת, שלנושיה כמובן יש קדימות בקבלת הכספים, אם יתקבלו, עומדים על כעשרה מיליון שקלים. הנושים המרכזיים הם מס הכנסה, אשר ישנה כוונה לנסות להגיע מולו להסכם שיוריד את גובה החוב, מכבי פתח תקוה והביטוח הלאומי.

היום (רביעי) יסתיימו 14 הימים בהם התחייב עו"ד יונגר לעדכן את בית המשפט בנוגע למועד פרסום המכרז, אך נכון לכתיבת שורות אלו החלטה כזו טרם התקבלה. אחר הצהריים העביר כונס הנכסים את עמדתו בנוגע לבקשתה של הכחולה לפרסם את המכרז באופן דחוף, בה השאיר את ההחלטה בידיו של עו"ד יונגר. "נוכח האמור בתגובת המנהל המיוחד באשר להתנהלותה הסדירה של הקבוצה בתקופה זו, וכאשר המבקשים לא הצביעו על דחיפות המחייבת לפעול אחרת, הכונס הרשמי אינו רואה מקום להתערב בשיקול דעתו של המנהל המיוחד באשר למועד הוצאת המכרז", נכתב מטעם כונס הנכסים הרשמי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר