מור שקד. צילום: עזרא לוי
מור שקד. צילום: עזרא לוי

מור שקד פגוע: "הקרבתי את עצמי בשביל הפועל", ציון צמח עשוי להחליפו

הקשר, שקיבל אתמול הודעת שחרור, תקף את ההחלטה: "אם משחררים אותי ואת אלעד גבאי כנראה שבקבוצה לא הבינו באיזו סיטואציה אנחנו נמצאים". קשר הפועל איכסל מועמד להגיע. ורד: "שמח לחזור למועדון האדיר הזה". גיא בלום יסיים היום רשמית את תפקידו

פורסם בתאריך: 31.12.18 16:26

בדיוק כמו בקדנציה הקודמת, מור שקד מסיים את הפרק בהפועל מוקדם מהצפוי. הקשר, שהיה השחקן המשמעותי הראשון אותו צירף מסאי דגו בקיץ, קיבל הודעת שחרור מהמועדון אחרי שלא נכלל בסגל במשחקים האחרונים. יחד עם הקשר, קיבלו הודעה דומה גם אלעד גבאי וטימור רודוסלסקי.

שקד עצמו פגוע מאוד מהיחס כלפיו ואמר בשיחה עם "ספורט מלאבס": "השחרור שלי לא יכול להיות מקצועי ואני מאוד מאוכזב ברמה האישית. כששיחקתי בתחילת העונה סגרנו את המינוס מהר מאוד. אחר כך היה לי קרע במפשעה, הייתי חודש בחוץ והקבוצה רק הפסידה. אנשים לא יודעים שהקרבתי את עצמי ובהפועל התחננו אלי לחזור לשחק נגד ראשל"צ למרות שהייתי פצוע".

הקשר המשיך: "אם משחררים אותי ואת אלעד גבאי כנראה שבקבוצה לא הבינו באיזו סיטואציה אנחנו נמצאים. אחרי המשחק נגד קטמון אנחנו עלולים להיות שוב 11 נקודות מהישארות והתוצאות מדברות בעד עצמן. יחד איתי הקבוצה לא הייתה מגיעה למצב הזה ואני אומר את זה בוודאות".

שקד מתכוון להגיע לאימונים עד שימצא קבוצה. הקשר ציון צמח, שמשחק בהפועל איכסל שמתמודדת עם הפועל בתחתית, מועמד להגיע במקומו ובשיחות לא רשמיות הביע רצון להצטרף להפועל. המנכ"ל גיא בלום הודיע אתמול לשחקנים על עזיבתו והיום (שני) יסיים רשמית את תפקידו.

גיא בלום. צילום: עזרא לוי

גיא בלום. צילום: עזרא לוי

מי שעשה את הדרך חזרה למועדון הוא המגן הימני עומר ורד, שאחרי שנתיים במועדון עזב בקיץ להפועל רעננה, שוחרר לפני מספר שבועות וחזר למדים הכחולים. "שמח לחזור למועדון האדיר הזה ולקהל המדהים", אמר ורד. "מחכה ומתרגש לשתף פעולה עם מסאי דגו, הצוות והשחקנים שאני מכיר מהשנתיים האחרונות. מקווה שהקהל יחזור בהמוניו לדחוף את הקבוצה להבטחת ההישארות העונה. אני מגיע עם המון מוטיבציה ורעב לעזור להחזיר את המועדון למקום שמגיע לו".

בשורה לא נעימה נחתה על אנשי מחלקת הנוער של המועדון ביום שבת, כאשר אחרי ניצחון קבוצת נערים א' 0:4 על הפועל הוד השרון, התברר כי בשורות הפועל שותף השחקן אראל חזיזה, למרות שספג עונש הרחקה מארבעה משחקים, בעקבות תקרית במשחק שהתחרש בתחילת החודש. בהפועל טוענים כי לא קיבלו את ההודעה על עונש ההרחקה, אך נראה כי הקבוצה תקבל זימון לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין שיתוף שחקן שלא כדין ותספוג הפסד טכני.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מכיר מקרוב

    מה הכוונה לא קיבלו הודעה ??? זה מופיע שחור על גבי לבן באתר ההתאחדות לכדורגל צריך רק להיכנס ולקרוא …..
    כנראה שזה מסובך לחכמולוגים שמנהלים את מחלקת הנוער של האימפריה ….
    שחקן קיבל כרטיס אדום הוזמן לוועדת משמעת וקיבל עונש מי אמור לעקוב מתי מסתיים עונשו ? למה יש מנהל מחלקת נוער , מנהל מקצועי ומאמן קבוצה ???
    בשכונה כמו בשכונה אין דבר כזה שאין דבר כזה

  2. מכיר מקרוב

    מאוד מעניין שלא ידעו
    עוזר המאמן שמוליק לוי נכח בדיון בבית הדין בתאריך 19.12
    בדיון זה השחקן קיבל הרחקה של 4 משחקים
    איך הם אומרים שלא ידעו ???
    עדיף שיודו שהם שכונה מהמנהל המקצועי ועד מנהל המחלקה

  3. פנטרים כחולים.וותיקים

    ילה דיגו.תחברו.לבלום אתה והשוער.פישלתם. אתם לא רצויים פה.הבייתה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר