מנור סולומון. צילום: זאב שטרן
מנור סולומון. צילום: זאב שטרן

חורף קר: מכבי הושפלה 3:0 על ידי הפועל חדרה

במכבי רצו לסיים את רצף תוצאות התיקו הרצופות, אבל קיבלו שלוש סטירות כואבות מהצפוניים, שדרסו את הקבוצה של אלישע לוי

פורסם בתאריך: 30.12.18 20:53

מכבי פתח תקוה רצתה אמנם לשבור רצף של חמש תוצאות תיקו רצופות, אבל ודאי לא עם תבוסה מביכה 3:0 להפועל חדרה, שהמשיך להבליט את חוסר המחץ בהתקפה לצד הרכות בהגנה. געת מעניין יהיה לראות אם ההפסד, שסיבך את מכבי בתחתית, יוביל לסיום דרכו של אלישע לוי במועדון.

המכה הראשונה של מכבי הגיעה בדקה ה-22, אז נפצע עיסא סיסוקו והוחלף בעודד אלקיים. האירוע היחיד שיכול היה להיקרא איכשהו מצב עבור האורחת התרחש בדקה ה-34. אוסטין אג'ידה הנחית כמו בכדורעף כדור על גבו של יהב גורפינקל ומשם חמק ליד הקורה. ארבע דקות אחר כך כבשה חדרה. לוסיו הקפיץ לאליאל פרץ, שמצא את פרדי פלומיין. האחרון הטעה בקלות את לידור כהן בימין ובשמאל שלח חד לפינה הקרובה, 0:1. בדקה ה-45 כדור שוער ארוך של אג'ידה הגיע לראשו של פרץ, שנגח לאחור. פלומיין ברח לאלקיים ועומר דנינו והפעם דייק לפינה הרחוקה, 0:2 והפעם הראשונה העונה שחדרה יורדת ביתרון בהפסקה.

אם אלישע לוי חשב להציל משהו במחצית השנייה, הוא קיבל מהלך קבוצתי נהדר של חדרה בדקה ה-56. לוסיו מצא את דובב גבאי, שהמשיך לפרץ. מבשל הצמד הגביה משמאל ורשם בישול שלישי, הפעם לברזילאי שהחל במהלך וגם סיים כשבעט מהאוויר לרשת, 0:3 שהעלה חיוך רחב על פניו של ניסו אביטן ומנגד ערער מאוד את מעמדו של המאמן הלאומי לשעבר. גם יוסי גינזבורג, שמצטיין לאחרונה בין הקורות, לא יכול לבדו להציל את המולדת. לירן רוטמן עוד נגח למשקוף, אבל אם סיפרנו בעיקר על חדרה, תבינו לבד מה ההשלכות על יריבתה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר