גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

"גיא יודע שאם רוצים אותו עכשיו במכבי פתח תקוה, ירצו אותו גם בקיץ"

אלישע לוי ניצל מפיטורים ממכבי, אחרי שגיא לוזון העדיף שלא לחזור למועדון בשלב הזה. חביבו ייעדר בין ארבעה לחמישה חודשים, אופיר מזרחי ומתן חוזז מועמדים להגיע

פורסם בתאריך: 2.1.19 18:16

התבוסה המחפירה 3:0 להפועל חדרה העלתה על הפרק את האפשרות שגיא לוזון יחליף מידית את אלישע לוי במכבי עוד לפני שריקת הסיום. די היה להביט בפניו הזועפות של אבי לוזון כדי להבין שכך זה לא יכול להימשך. אלא שגיא כרגע לא מעוניין לחזור הביתה, תודה ששאלתם. מתברר שהמאמן שפתח את העונה בבית”ר ירושלים ועדיין מקבל ממנה משכורת חודש בחודשו, לא ממהר לשוב לקבוצה המשפחתית. "גיא לא רוצה לחזור וזה לא מעניין אותו. הוא מקבל שכר מבית"ר ואין עליו לחץ", הבהיר גורם במועדון. "דיבורים תמיד יש והוא יודע שאם רוצים אותו עכשיו, ירצו אותו גם בקיץ עם קבוצה שהוא יבנה לבד". הסירוב של לוזון לחזור לחיק הדודים הוא הסיבה היחידה לכך שהמאמן הלאומי לשעבר, שכבר היה בדרך החוצה, הרוויח הזדמנות נוספת ויעמוד על הקווים בשבת במשחק הבית (18:15) מול מכבי חיפה, שמגיעה במומנטום טוב ומאזן מושלם תחת מרקו בלבול.

"אלישע אמר לנו באימון בציניות 'עוד לא פיטרו אותי, אני עוד פה'. אחר כך הוא הוסיף ברצינות שהוא מאמין בקבוצה ולא מרים ידיים. נןט ביקש מכל אחד מאיתנו לקחת אחריות ומי שלא מסוגל שיפרוש מכדורגל", תיאר אחד השחקנים את אווירת הנכאים השבוע. "כולנו מבואסים. ההפסד לחדרה היה מביך, הביטחון ברצפה ונראה היה כאילו לא רצינו בכלל לשחק".

המשימה מול הירוקים, שגם כך רחוקה מלהיות פשוטה, תהיה קשה עוד יותר בעקבות גל הפציעות בקבוצה. המגן עיסא סיסוקו, שמתח שריר במשחק האחרון ונטש כבר בדקה ה-22, נעדר מאימוני תחילת השבוע ועודד אלקיים צפוי להחליפו. החלוץ חביב חביבו סובל מפציעה מסובכת של פריקת שתי עצמות בכף רגלו וייעדר 4-5 חודשים. מלבדם ימשיכו להיעדר הקשרים דידייה ברוסו, שסובל ממתיחה בשריר האחורי, ומוחמד סרסור, שעבר ניתוח במיניסקוס וגם הוא יושבת בחודשיים הקרובים. לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר, העלו במועדון את אפשרות צירופם של אופיר מזרחי ממכבי חיפה ומתן חוזז ממכבי תל אביב. "צריך לעשות את ההכנה הכי טובה שיש ולהגיע כדי לתקן את הרושם דווקא מול מכבי חיפה, אין לנו ברירה כי אחרת נסתבך למטה", התייחס אחד השחקנים למשחק הקרוב. "נכון שחיפה במומנטום טוב, אבל אנחנו חייבים לעצור אותם".

בשורות מעודדות הרבה יותר הגיעו מקבוצת הנוער, שגברה 1:2 בחוץ על הפועל תל אביב וניצלה את התיקו 1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה כדי לפתוח פער של שתי נקודות בצמרת (32 לעומת 30 של הצהובים) בתום 14 מחזורים. השחקן בעל השם המחייב דן כדור וגיא קאופמן הכריעו את המשחק עבור מכבי במחצית הראשונה. בשבת (מכבי סינטטי, 11:00) תנעל הקבוצה את הסיבוב הראשון במשחק ביתי מול בני יהודה. בנושא אחר, צעדים ראשונים ומבורכים נעשים במועדון במטרה לפתח את כדורגל הנשים. היום (שישי, 13:30) הוזמנו למתחם האימונים של הקבוצה ברחוב בן דרור 1 בנות בגילאי 7-12 על מנת להתנסות באימון כדורגל ללא עלות, שצפוי להתקיים אחת לחודש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר