ההזמנה שפרסם עו"ד יונגר (צילום מסך)
ההזמנה שפרסם עו"ד יונגר (צילום מסך)

11 ימים לדד ליין: עו"ד יונגר פרסם הזמנה להגשת הצעות לרכישת הפועל

המנהל המיוחד של הפועל ציין באופן רשמי כי המועד האחרון להגשת הצעות הוא ב-15.1 בשעה 16:00. "מובהר כי על המציע יהיה לעמוד באופן מלא בכל ההתחייבויות של הקבוצה עד לתום עונת המשחקים לרבות במקרה של גירעונות אפשריים", נכתב

פורסם בתאריך: 4.1.19 08:16

שלב נוסף בדרך למעבר של הפועל לבעלות חדשה. המנהל המיוחד של המועדון, עו"ד יצחק יונגר, פרסם אתמול (חמישי) בערב במוסף "שוק ההון" של גלובס הזמנה להגשת הצעות לרכישת המועדון. בהזמנה ציין שוב כי המועד האחרון להגשת הצעות בהליך הוא ה-15.1 (יום שלישי הבא) בשעה 16:00.

ההזמנה שפרסם עו"ד יונגר (צילום מסך)

ההזמנה שפרסם עו"ד יונגר (צילום מסך)

תחת הכותרת "הזמנה להציע הצעות לרכישת חלק מהזכויות הפועל פתח תקווה כדורגל בע"מ (חל"צ) (בפירוק)", נכתב: "מוזמנות בזה הצעות לרכישת חלק מזכויות הפועל פתח תקוה ובעיקרן הזכות לשחק בליגה הלאומית. מחיר המינימום לרכישת הממכר עומד על 1 מיליון שקלים (אשר ישולמו מחציתם במועד אישור המכר ומחציתם עד לסוף שנת 2019)".

בהמשך נכתב: "מובהר למען הסר ספק כי על המציע יהיה לעמוד באופן מלא בכל ההתחייבויות של הקבוצה עד לתום עונת המשחקים לרבות במקרה של גירעונות אפשריים ו/או הסכמים קיימים ו/או כל התקשרות אחרת קיימת של החברה. על המציע לבדוק בעצמו ובאחריותו הבלעדית את כל פעולות החברה, הסכמיה, מצבה הכלכלי בעונת המשחקים הנוכחית, את אופי הממכר, את ההליכים המשפטיים שתלויים ועומדים כנגד הממכר ו/או החברה (מול FIFA) ואת אפשרותו לממש את זכייתו". כזכור, לפני כחודש וחצי פרסמנו כי המועדון כבר לא עומד בפני סכנה של קנס או הפחתת נקודות על ידי פיפ"א, בעקבות ההליך המשפטי הנוגע לשחקן ניקולס כץ.

באשר להגשת ההצעות בהליך נכתב: "הצעות תוגשנה בכתב על גבי טפסי הצעה אותם ניתן לקבל אצל הח"מ (עו"ד יצחק יונגר, ל"ס)". בהמשך צירף עו"ד יונגר את פרטי הקשר של משרדו וציין: "את ההצעות על גבי טפסי ההצעה יש למסור עד ליום 15.1.2019 בשעה 16:00 בצירוף המחאה בנקאית לפקודת הח"מ בגובה 10 אחוזים מסכום ההצעה. במקרה שמציע יחזור בו מהצעתו, תחולט ההמחאה הבנקאית".

לסיום ציין עו"ד יונגר בהזמנה: "אין המנהל המיוחד מתחייב לקבל את ההצעה הגבוהה ביותר או כל הצעה שהיא. המנהל המיוחד יהא רשאי לנהל משא ומתן עם המציעים ו/או עם חלקם ו/או לערוך התמחרות בין המציעים ו/או חלקם ו/או לנקוט בכל הליך מכר שהוא לפי שיקול דעתם. המכירה כפופה לאישור בית המשפט המחוזי מרכז ולאחר מכן יהא על הרוכש לקבל את אישורה של ועד העברת הזכויות של ההתאחדות לכדורגל בישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מר יונגר.? למה מיתעלמים מעמדת השוער.אריי כול בר דעת יודע.שהשוער חלש מאוד לאורך תקופה ארוכה.והרבה הפסדים נבעו מיזה.שהשוער.חלש.והן בייכולתו.ליקלוט כדורים פשוטים. או לבצע פעולות פשטות. כדיי ליקלות כדורים.או להדוף.?האים השוער קיבל מונופול על ההרכב הראשון. אפילו שהוא חלש.תמורת משהו.או אייזה שהו הסכם.בן קבוצתו הקודמת…חומר למחשבה. .כבר אן זמן לחשוב. דורשים שוער מנוסה דחוף.הזמן אוזל…

  2. כחול אמיתי

    צריך לשמור על הצעירים שלנו ללמוד מטעויות עבר הם נותנים הם הנשמה לא צריך טרמפיסטים …תנו הזדמנות לאופק איתי ונסה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר